Ladcykel i København, skal jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. december 2010

matryoshka

Hej,

Vi har fået begge vores cykler stjålet indenfor de seneste par måneder.. Begge to var låste og den ene stod faktisk indenfor i cykelkælderen her hjemme. Jeg er så vred og vildt frustreret, dels fordi det er vildt dyrt at skulle købe nye (forsikringen var udløbet..) og også fordi vi ikke trygt kan lade vores cykler stå låste udenfor vores eget HJEM!  

Jeg starter på studiet igen til Januar, så min lille Mariehøne skal derfor transporteres til og fra sin dagplejemor hver dag, så jeg overvejer at købe en ladcykel, som jo ikke er så billigt.. (Selvfølgelig med en ordentlig forsikring!) Men ville I gøre det? Altså, man hører jo so meget om at de bliver stjålet.

Findes der nogen med gode erfaringer med ladcykler i hovedstadsområdet? Giv mig hååååååb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

*Sofie*

Mal den...Dekurér den...Gør den helt speciel. Så gider de ikk ta den

Anmeld

13. december 2010

Mi

*Sofie* skriver:

God ide

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

13. december 2010

matryoshka

*Sofie* skriver:

Jeg har også tænkt tanken!! men ved du om det fungerer?

Anmeld

13. december 2010

*Sofie*

MajaPiraya skriver:

Jeg har også tænkt tanken!! men ved du om det fungerer?

Ja, det gør det
Min bror bor på Nørrebro med sin lille familie. De her 'reserchet' rigtig meget i ladcykler...bla. været 'test-familie' i Politikken, hvor de prøvede 5 forskellige ladcykler. 
De har snakket meget om risikoen for tyveri osv. Og det bedste man kan gøre er at gi den et vildt og anderledes udseende. Min bror har bla. set en cykel dekureret med playmobil-mænd...
...og så skal man seføli os investere i en motherfucker stor kædelås

Anmeld

13. december 2010

matryoshka

Tak for svar  Det lyder faktisk som en sjov opgave som hele familien kunne være med i...  

Fik pludselig en trang til at gøre noget kreativt og finde inspiration!

Anmeld

13. december 2010

Mi

Du kan købe klistermærker til cyklen på ebay.co.uk, men de kan selvfølgelig pilles af igen  Ellers må du jo igang med penslen.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

13. december 2010

matryoshka

MarianneSonne skriver:

Du kan købe klistermærker til cyklen på ebay.co.uk, men de kan selvfølgelig pilles af igen  Ellers må du jo igang med penslen.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Ja, men det harj eg også set at mange gør. Mange skriver barnets/børnenes navne på og tegner figurer osv.

Nogle ladcykler ser faktisk virkelig seje ud med en masse personlige præg

Anmeld

13. december 2010

Mi

Ja det kan da blive helt vild sejt, hvis man lige får ideen. Du kan også købte nogle skabeloner i hobbyforretninger som du så maler på. Jeg har en med en krone og man kan få uanede forskellige figurer.

Hvis cyklen så kan få lov at stå i fred, så er det jo også bare toppen.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.