Sygdom .. Hjælp :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Maja_4000

Som nogle måske har læst , skal jeg have ks på onsdag 
Men jeg er gået hen og er blevet syg .. Havde influenza-halløj .. Det er væk .. Nu har jeg "kun" meget ondt i halsen , og hoster slim :/ Dét er vel ikke nok til at de vil udskyde mit ks , vel ?

Men er der nogle som har nogle gode råd til hvordan jeg kan komme af med det ? Jeg spiser hexocain (eller hvordan de staves) .. Men skal jeg på apoteket efter hostesaft (og må men overhovedet drikke det?)

Gode forslag modtages med kyshånd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Maja_4000

Slet ingen ? 

Anmeld

13. december 2010

LRJ

Maja_4000 skriver:

Som nogle måske har læst , skal jeg have ks på onsdag 
Men jeg er gået hen og er blevet syg .. Havde influenza-halløj .. Det er væk .. Nu har jeg "kun" meget ondt i halsen , og hoster slim :/ Dét er vel ikke nok til at de vil udskyde mit ks , vel ?

Men er der nogle som har nogle gode råd til hvordan jeg kan komme af med det ? Jeg spiser hexocain (eller hvordan de staves) .. Men skal jeg på apoteket efter hostesaft (og må men overhovedet drikke det?)

Gode forslag modtages med kyshånd 

Nu ved jeg ikk om det er nok til at ded vil udskyde en ks, men ved at hvis du skal til jm eller til scanning og du er syg så skal du have en anden tid så tror du skal ringe derind og fortælle hvordan du har det, og så muligvis ringe og snakke med din læge om du må tage hoste saft

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.