tid hos lægen, har de nu også styr på det :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Trine89

Jeg har, som mange jo nok så, testet positiv lige før weekenden, og er i dag 4+3. 

og i dag ringede jeg jo så til lægen for at bestille en tid. og hun giver mig en tid hvor jeg skal have lavet lidt test osv og papire så det kunne blive sendt til syghuset og derud over fik jeg en tid til en GU. 

Fortæller så dette til min veninde (som jeg VED har styr på alt det) og hun fortæller mig så at det er helt galt det min læge har gang i, og at jeg først skal til læge når jeg TIDLIGST er 8+0 fordi der er nogle af de prøver som skal bruges sammen med NF, og de kan ikke bruges hvis de bliver taget fortidligt.. 

Bliver lige pludselig lidt bekymret, for det virker da lidt til at min læge ikke helt har styr på det

Så jeg skal lige have fat på min læge igen og lige snakke med dem..

Ved ikke helt hvad jeg ville med dette.. ville nok bare lige have lidt luft. 

Trine - 4+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Thereseh

Trine89 skriver:

Jeg har, som mange jo nok så, testet positiv lige før weekenden, og er i dag 4+3. 

og i dag ringede jeg jo så til lægen for at bestille en tid. og hun giver mig en tid hvor jeg skal have lavet lidt test osv og papire så det kunne blive sendt til syghuset og derud over fik jeg en tid til en GU. 

Fortæller så dette til min veninde (som jeg VED har styr på alt det) og hun fortæller mig så at det er helt galt det min læge har gang i, og at jeg først skal til læge når jeg TIDLIGST er 8+0 fordi der er nogle af de prøver som skal bruges sammen med NF, og de kan ikke bruges hvis de bliver taget fortidligt.. 

Bliver lige pludselig lidt bekymret, for det virker da lidt til at min læge ikke helt har styr på det

Trine - 4+3

Da jeg var til læge, var jeg kun omkring 5 uger henne. 

Blodprøven til NF, blev hos mig taget en uge inden scanningen, ude på Hvidovre Hospital. 

Blodprøverne hos lægen, er for at teste din blodtype, om du har hepatitis, aids osv. 

Så gå du bare til læge 

Anmeld

13. december 2010

klmf

Jeg var også ved læge tidligt og der tog de bl.a. blodprøver for at typebestemme mig plus noget andet. Din veninde har helt ret i at de blodprøver der skal tages til NF (doupletesten) ikke er endnu, men der altså også andet der skal være styr på end lige det

Anmeld

13. december 2010

Moar2011

For mig synes jeg også at det lyder tidligt at du skal have ordnet papir der allerede, da den ene blodprøve skal bruges til at regne ud om hvor stor chancen for mongol er der :s ..

men er ikke vider klog på det

Anmeld

13. december 2010

mortilnoahogmelina

Jeg var til første læge tjek i uge 5 ca .

- Og så igen i uge 10 . så det kunne jo være du bare lige skulle tjekkes engang nu , og så får en ny tid til blodprøve tagning til din NF Osv .

Held og lykke .

Knus

Anmeld

13. december 2010

Kløver

Trine89 skriver:

Trine - 4+3

man kan sagtens komme til læge før, men blodprøverne(doubletesten) til nakkefold skal tages senere, og skal tages efter 9+0 så vidt jeg husker, ihvertfald ikke tidligere. Men der kan du få dem taget uden du behøver ind til egen læge, du akn få en tid inde hos jeres laborant hvis i kan få lavet den slags ved din læge, eller du kan få en tid til blodprøvetagning på selve sygehuset

Tillykke med graviditeten

Anmeld

13. december 2010

NessaXenia

jeg var også til læge i uge 5-6 stykker - blodprøver,GU, mm

Anmeld

13. december 2010

maria_wlt

Thereseh skriver:

Da jeg var til læge, var jeg kun omkring 5 uger henne. 

Blodprøven til NF, blev hos mig taget en uge inden scanningen, ude på Hvidovre Hospital. 

Blodprøverne hos lægen, er for at teste din blodtype, om du har hepatitis, aids osv. 

Så gå du bare til læge 

Nemlig... Lægebesøget og NF er to vidt forskellige ting

Afsted med dig..

Anmeld

13. december 2010

Trine89

rigtig mange tak for jeres svar alle sammen  

nu e jeg lidt mere rolig igen

Anmeld

13. december 2010

Aprilmor11

Jeg var til læge for at tjekke , hvor langt jeg var henne med gynækolog undersøgelse .. Og igen i 9. uge, så det er helt normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.