Sol bærer lyset frem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Anonym trådstarter

Stolt på sin krone, rundt om i hus og hjem, sangen skal tone. Nu på Luciadag, hilser vort vennelag, Sankta Lucia, Sankta Lucia.

Glædelig Luciadag allesammen  Vis jeres små luciapiger eller drenge frem!

Her er min lille z med lys på hovedet - man må være lidt alternativ når luciabruden kun er 2 måneder

http://www.youtube.com/watch?v=D5fnv9YKdkE&feature=related

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

HelleBelle

hvor sødt

Anmeld

13. december 2010

HelleBelle

jeg så Lucia på Maltes skole, bliver s.. altid så rørt

Anmeld

13. december 2010

Anonym trådstarter

HelleBelle skriver:

jeg så Lucia på Maltes skole, bliver s.. altid så rørt

jeg eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker luicadag og har siddet og kigget youtube luciaer siden z kom ud og sove og jeg hyler altså også hver gang! det er så smukt med alle de lys og mørket og sangen

Anmeld

13. december 2010

JulieE

Hvor er hun sød som lucia-brud!! der er noget helt særligt smukt over lucia optogene. Sidste år gik min store dreng lucia i børnehaven og det var så smukt og mor måtte lige fælde en tåre eller 3

Anmeld

13. december 2010

Anonym trådstarter

JulieE skriver:

Hvor er hun sød som lucia-brud!! der er noget helt særligt smukt over lucia optogene. Sidste år gik min store dreng lucia i børnehaven og det var så smukt og mor måtte lige fælde en tåre eller 3

hun syntes i hvert fald det var mægtigt at skulle pakkes ind i lagen med lyskæde på knolden

jeg kan huske luciaoptogene fra folkeskolen...nøøøøøj! hvor jeg elskede dem!! jeg tudede endda et år da min mor lavede bagedag med os den 13. december og jeg kom i tanker om at jeg nu gik glip af luciaoptoget på skolen

Anmeld

13. december 2010

9510

Hvor er hun fin

Anmeld

13. december 2010

JulieE

x skriver:

hun syntes i hvert fald det var mægtigt at skulle pakkes ind i lagen med lyskæde på knolden

jeg kan huske luciaoptogene fra folkeskolen...nøøøøøj! hvor jeg elskede dem!! jeg tudede endda et år da min mor lavede bagedag med os den 13. december og jeg kom i tanker om at jeg nu gik glip af luciaoptoget på skolen

Hun ligner også en der synes det er fest

Hvor sødt at du ligefrem græd over ikke at se Lucia.  I Sverige gør de jo rigtig meget ud af Lucia dag, med specielle brødbrød

Anmeld

13. december 2010

Anonym trådstarter

JulieE skriver:

Hun ligner også en der synes det er fest

Hvor sødt at du ligefrem græd over ikke at se Lucia.  I Sverige gør de jo rigtig meget ud af Lucia dag, med specielle brødbrød

ja, jeg har også bagt luciaboller ved flere lejligheder - man skal bare lige huske at have safran i skabene

Anmeld

13. december 2010

JulieE

x skriver:

ja, jeg har også bagt luciaboller ved flere lejligheder - man skal bare lige huske at have safran i skabene

Ja, det skal man huske Jeg havde faktisk planer om at bage lucia brød med børnene i år indtil det gik op for mig, at udover arbejde, så skal vi også lige til julefest i børnehave og børnene frisør (ven af familien) kommer ud til svigermekanikken, så vi skal derud og have dem juleklippet Så ingen luciabrød i år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.