SØGER vinterstøvler str 23

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
692 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Milka

jeg kan næsten ikke mase luca's fod ned i hendes str 22 vinterstøvler mere, barnet er i den grad vokset, købte dem halvanden størrelse for store!

nå, men jeg tænker at der måske er en anden der står i samme situation, blot en størrelse op, som vil af med dem

knus camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Jeg mener bestemt jeg kan hjælpe dig. Jeg har et par ecco. Jeg tager lige billed og tjekker om str er rigtig. Der går lige llidt. Okay?

Anmeld

13. december 2010

Milka

DatterMalou skriver:

Jeg mener bestemt jeg kan hjælpe dig. Jeg har et par ecco. Jeg tager lige billed og tjekker om str er rigtig. Der går lige llidt. Okay?

fedt!! tag din tid

Anmeld

13. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Milka skriver:

Her er de så. Jeg gav 650 sidste år, de er selvfølgelig slidte da de jo blev brugt sidste år.

Hvad synes du?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. december 2010

Milka

DatterMalou skriver:

Her er de så. Jeg gav 650 sidste år, de er selvfølgelig slidte da de jo blev brugt sidste år.

Hvad synes du?

jamen de ville da helt sikkert kunne bruges!! hvad vil du have for dem?

Anmeld

13. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Milka skriver:

jamen de ville da helt sikkert kunne bruges!! hvad vil du have for dem?

Jeg tænker 250 pp. Hvad siger du til det?

Anmeld

13. december 2010

Aves..

Milka skriver:

jeg kan næsten ikke mase luca's fod ned i hendes str 22 vinterstøvler mere, barnet er i den grad vokset, købte dem halvanden størrelse for store!

nå, men jeg tænker at der måske er en anden der står i samme situation, blot en størrelse op, som vil af med dem

knus camilla

Jeg har også etg par stående, rigtig lækre med uldfoer og i brunt skind. Så fine og kun brugt en måneds tid....hvis det var. Finder dem lige...

Anmeld

13. december 2010

Mumto3

Ih...det kender jeg godt! JEg har oplevet præcis det samme. Så jeg har et par næsten helt ubrugte angulus støvler i str 22 (IKKE 23), netop, fordi hun tog en vækstspurt lige efter hun fik vinterstøvler. Det er bare SÅ surt.

Anmeld

13. december 2010

Milka

DatterMalou skriver:

Jeg tænker 250 pp. Hvad siger du til det?

uha det synes jeg umiddelbart er lidt meget når de er blevet brugt en hel vinter og man kan se at de er lidt slidte

Anmeld

13. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Milka skriver:

uha det synes jeg umiddelbart er lidt meget når de er blevet brugt en hel vinter og man kan se at de er lidt slidte

Hvad vil du så give?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.