Fedt initiativ!! - Vær med!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.205 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Zafir

Igår blev jeg gjort opmærksom på, at der bliver lavet et event for hjemløse i København. Jeg syntes det er mega fedt, at danskerne gør noget. Man kan simpelthen både donere lasange og være med som frivillig til at dele lasanger ud til de hjemløse i kbh. Det er fantastisk.
Generalt syntes jeg at danskerne er blevet for dovne, eller er blevet for vant til at 'det er der andre der tager sig af' (staten/kommunen). Nu er der ikke arrangeret noget fra københavns kommunes side - så får københavnerne selv hænderne op af lommerne!! SMUKT <3 Ægte næstekærlighed.

Det vil jeg gerne støtte. Så jeg har været inde  og donere en lasange

Det syntes jeg da også du skal gøre! Brug chancen for at gøre noget reelt for rigtige mennesker. - Det koster kun 35 kr i alt (incl gebyr, som også bliver doneret).

Du kan donere eller melde dig til som frivillig HER

- over and out -

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Pige2009

Zafir skriver:

Igår blev jeg gjort opmærksom på, at der bliver lavet et event for hjemløse i København. Jeg syntes det er mega fedt, at danskerne gør noget. Man kan simpelthen både donere lasange og være med som frivillig til at dele lasanger ud til de hjemløse i kbh. Det er fantastisk.
Generalt syntes jeg at danskerne er blevet for dovne, eller er blevet for vant til at 'det er der andre der tager sig af' (staten/kommunen). Nu er der ikke arrangeret noget fra københavns kommunes side - så får københavnerne selv hænderne op af lommerne!! SMUKT <3 Ægte næstekærlighed.

Det vil jeg gerne støtte. Så jeg har været inde  og donere en lasange

Det syntes jeg da også du skal gøre! Brug chancen for at gøre noget reelt for rigtige mennesker. - Det koster kun 35 kr i alt (incl gebyr, som også bliver doneret).

Du kan donere eller melde dig til som frivillig HER

- over and out -

Kanon fedt initiativ, Zafir! Vil da klart donere en lasagne og sende tippet ud til dem på min mailliste

Anmeld

13. december 2010

1977

Profilbillede for 1977

Rigtig god ide Tror bare ikke lige lasagnen er særlig lækker når den er sendt fra Jylland

Anmeld

13. december 2010

Mullebergen

Jeanne skriver:

Rigtig god ide Tror bare ikke lige lasagnen er særlig lækker når den er sendt fra Jylland

Du kan betale for at der bliver lavet en 

-Det er hermed også gjort herfra 

Anmeld

13. december 2010

eElak

Jeanne skriver:

*LOL*

Så giv en hjemløs en lasagne i Jylland...

Jeg tjekkede lige nettet for at se om der var noget fra kommunens side (arbejder på kommunen, bare ikke den forvaltning)..

Og desværre kunne jeg ikke lige finde noget, men tror nu at der er noget på div. væresteder...

Anmeld

13. december 2010

1977

Profilbillede for 1977
MatildeS skriver:

Du kan betale for at der bliver lavet en 

-Det er hermed også gjort herfra 

Så er den købt

Anmeld

13. december 2010

Zafir

KaLee skriver:

*LOL*

Så giv en hjemløs en lasagne i Jylland...

Jeg tjekkede lige nettet for at se om der var noget fra kommunens side (arbejder på kommunen, bare ikke den forvaltning)..

Og desværre kunne jeg ikke lige finde noget, men tror nu at der er noget på div. væresteder...

Det er derfor man bare kan betale for det

Men jeg tror også at findes i hvertfald i odense også - måske også steder i jylland?

Anmeld

13. december 2010

HelleBelle

øv kunne ikke få det til at virke den siger : ordre nummeret eksisterer allerede???

Anmeld

13. december 2010

Zafir

HelleBelle skriver:

øv kunne ikke få det til at virke den siger : ordre nummeret eksisterer allerede???

Jeg ville lige skrive til billetto... Så må de lige sige, hvad du skal gøre...

Anmeld

13. december 2010

HelleBelle

så gik den igennem, hvor er det dog en genial måde at hjælpe på!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.