Kagekursus på Fyn (med fra Sj?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
16 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Polkaprik

Hej tøser

Det ser ud til at vi kunne være så heldige at Stinna vil holde et kagekursus for 7 tøser d. 30.jan. Jeg vil riiigtig gerne med og bor i Slagelse på Sj. Er der nogen andre der vil med en tur over broen og lære en masse fantastiske ting af Stinna? Så bliver det jo lidt billigere hvis man kan køre sammen

Men skynd jer for der er kun plads til 7 hos Stinna og det er først til mølle!

Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

nattergalen

Hejsa Lyder rigtig spændende.. Men er der også nogle faktuelle info? Her tænker jeg koster kurset noget? Hvilken dato er det? Osv 

Anmeld

13. december 2010

Polkaprik

nattergalen skriver:

Hejsa Lyder rigtig spændende.. Men er der også nogle faktuelle info? Her tænker jeg koster kurset noget? Hvilken dato er det? Osv 

Tror ikke det koster noget. Det har i hvert fald ikke været nævnt i den anden tråd. De andre gange hvor vi har mødtes har alle taget noget mad/drikke med som vi kunne deles om. Men det må jeg lige finde ud af

Men Stinna har skrevet hun har tid d. 30. jan. Kigger lige om der er sat et klokkeslet på

Anmeld

13. december 2010

nattergalen

Tusind tak for svar

Anmeld

13. december 2010

LISBETH:-)

Jeg har meldt mig til og kører fra falster så jeg kommer da forbi i nærheden af slagelse

Du må gerne kører med :-)

Anmeld

13. december 2010

Polkaprik

nattergalen skriver:

Tusind tak for svar

Så fandt jeg ud af hvordan det bliver gjort. Stinna sørger for nogle materialer og lidt mad og drikke og til det betaler alle 175 kr. Super fin pris synes jeg og så skal vi ikke tænke på så meget selv Ydermere bliver der max 7 deltagere så hun har god mulighed for at hjælpe og "undervise".

Michelle

Anmeld

13. december 2010

Polkaprik

lisbeth2910 skriver:

Jeg har meldt mig til og kører fra falster så jeg kommer da forbi i nærheden af slagelse

Jamen det ville da være dejligt. Det er jo fjollet at køre hver for sig hvis det andet kan lade sig gøre

Sender dig lige en PB med mit telefonnummer når jeg ved om det er sikkert at vi kan få en plads. Ved at der var rift om det og der kun var plads til 7 pers.

Michelle

Anmeld

13. december 2010

nattergalen

Polkaprik skriver:

Så fandt jeg ud af hvordan det bliver gjort. Stinna sørger for nogle materialer og lidt mad og drikke og til det betaler alle 175 kr. Super fin pris synes jeg og så skal vi ikke tænke på så meget selv Ydermere bliver der max 7 deltagere så hun har god mulighed for at hjælpe og "undervise".

Michelle

Tag polka.. 

Fik en mail om info.. og som hun skriver så kan det nok bedst betale sig at tag kurset i kbh hos den specielle købmand el lign. da der jo også er transporten over.. 

Men tusind tak for at du lige skriver igen 

Anmeld

13. december 2010

Polkaprik

nattergalen skriver:

Tag polka.. 

Fik en mail om info.. og som hun skriver så kan det nok bedst betale sig at tag kurset i kbh hos den specielle købmand el lign. da der jo også er transporten over.. 

Men tusind tak for at du lige skriver igen 

Bare helt i orden

Anmeld

16. december 2010

Polkaprik

lisbeth2910 skriver:

Kan se vi begge var hurtige nok til at melde os til og har fået pladser

SÅ jeg smider dig lige en PB med mit telefonnummer og tænker om jeg også kunne få dit hvis vi skal finde ud af at køre turen sammen?

Michelle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.