Har i fundet et navn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

maria_wlt

Nadia&Daniel skriver:

Mange sagde at jeg havde en drengemave, og vi var bare på total bar bund ang. drengenavne, mens pigenavnene var vi meget enig: Sofie, Clara eller Clara-Sofie.. Da vi så fik en pige (vi kendte ikke kønnet før hun kom ud), lignede hun slet ikke en Sofie, Clara eller Clara-Sofie, men derimod en Laura..

Kan jeg faktisk godt li At hun ikke lige lignede en Sofie osv... Og så blev en Laura 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Dorthe1986

Babyklar skriver:

Lige præcis, vi har overvejet at vi nok heller skal finde et par navne mere heh ..

Vi har også en lang liste med drengenavne, men vi er bare helt skudte med navnet Emil

Anmeld

13. december 2010

Benjamins'mor

Babyklar skriver:

Det altså os et sødt navn hva hvis det blev en pige

Så skulle det have været en lille Isabella eller Amalie.

Anmeld

13. december 2010

Moar2011

Dorthe1986 skriver:

Vi har også en lang liste med drengenavne, men vi er bare helt skudte med navnet Emil

Os sødt

Anmeld

13. december 2010

Rebecca55

Undskyld jeg forstyrre navne valget, men jeg er ny og vil høre om i kan sige hvordan jeg laver en debat. Har gjort det en gang før man kan simpelthen ikke huske hvordan jeg gjorde...

Lige 2 navne liva og tristan Kan jeg godt lide...

Anmeld

13. december 2010

Moar2011

281210 skriver:

Så skulle det have været en lille Isabella eller Amalie.

Isabella Har vi også haft oppe

Anmeld

13. december 2010

maria_wlt

Rebecca55 skriver:

Undskyld jeg forstyrre navne valget, men jeg er ny og vil høre om i kan sige hvordan jeg laver en debat. Har gjort det en gang før man kan simpelthen ikke huske hvordan jeg gjorde...

TRISTAN kan vi ihvertfald godt li 

Anmeld

13. december 2010

Moar2011

Rebecca55 skriver:

Du går ind under det enme du gern ville have dit skal være indunder, og så trykker du på den grønne brik hvor der står "opret nyt enme" og så skriver du bare løs .

Anmeld

13. december 2010

Rebecca55

Babyklar skriver:

Du går ind under det enme du gern ville have dit skal være indunder, og så trykker du på den grønne brik hvor der står "opret nyt enme" og så skriver du bare løs .

takker

Anmeld

13. december 2010

Isabella_mor

min lille dreng skal hedde Villads Sejr Jensen    han kommer sn art  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.