Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kruse90 skriver: Ja tiden går stærkt og det er SKØNTSå går dagene til vi skal til Brædstrup meget hurtigt, hvilket er skøntMen herhjemme har jeg sørger for julepynt og det heleSå nu må det gerne snart blive juleaften
Ja tiden går stærkt og det er SKØNTSå går dagene til vi skal til Brædstrup meget hurtigt, hvilket er skøntMen herhjemme har jeg sørger for julepynt og det heleSå nu må det gerne snart blive juleaften
Ja, så må der gerne snart komme sol og sommer igen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Go' morgen...
December går nemlig sindsyg hurtig... Lige om snart er det jul.. JUBII..og så bliver min søn hele 1 år.. Hvad sker der lige for de 12 mdr der næsten er gået??
maria_wt skriver: Go' morgen... December går nemlig sindsyg hurtig... Lige om snart er det jul.. JUBII..og så bliver min søn hele 1 år.. Hvad sker der lige for de 12 mdr der næsten er gået??
Ja tiden går så hurtig når man har fået børn, vores datter er lige blevet 2 ÅR!
Nalle skriver: Ja tiden går så hurtig når man har fået børn, vores datter er lige blevet 2 ÅR!
Jeg har hermed vedtaget at min søn ikke skal bliver så stor
Han skal være lille Tris for altid... haha
maria_wt skriver: Jeg har hermed vedtaget at min søn ikke skal bliver så stor Han skal være lille Tris for altid... haha
Haha
Hvad laver du ellers her til morgen?
Nalle skriver: Haha Hvad laver du ellers her til morgen?
Jeg stod op uden løst... Arbejder 15-23 på plejecenter, og så vil min gravide krop gerne sove til kl 10 mindst.. Men blev vækket af Dansk autohjælp pga bilen skal slæbes til mekaniker.. (ad dyrt)
Men nu sidder jeg roligt og nyder min morgenmad men der er stille i huset
maria_wt skriver: Jeg stod op uden løst... Arbejder 15-23 på plejecenter, og så vil min gravide krop gerne sove til kl 10 mindst.. Men blev vækket af Dansk autohjælp pga bilen skal slæbes til mekaniker.. (ad dyrt) Men nu sidder jeg roligt og nyder min morgenmad men der er stille i huset
Hehe, dejligt med lidt ro en gang i mellem
Jeg kom vidst også lidt sent i seng igår, kl blev vidst 1 hehe.Meeen er i gang med at se 2900 happiness, og det er altså ikke nemt at slukke for
Den er gået super hyggelig hurtig Men heldigvis begyndte jeg at købe julegaver i starten af november og blev færdig sidst i november. Og juledekorationer og julesmåkager er også klar. Og i går, i bidende kulde, var alle mand ude at fælde juletræ. Og på lørdag bliver der lavet konfekt. mums.
Synes det er fantastisk at jeg har fri i hele december. Normalt arbejder jeg med skiftende vagter - dag +aften - og hver anden weekend. Så jeg har bare nydt denne dejlige fredelige tid. Til næste år, hvor jeg skal arbejde igen, der vil jule sikkert også komme helt bagpå mig. Det plejer den.
Malthes mor skriver: Den er gået super hyggelig hurtig Men heldigvis begyndte jeg at købe julegaver i starten af november og blev færdig sidst i november. Og juledekorationer og julesmåkager er også klar. Og i går, i bidende kulde, var alle mand ude at fælde juletræ. Og på lørdag bliver der lavet konfekt. mums. Synes det er fantastisk at jeg har fri i hele december. Normalt arbejder jeg med skiftende vagter - dag +aften - og hver anden weekend. Så jeg har bare nydt denne dejlige fredelige tid. Til næste år, hvor jeg skal arbejde igen, der vil jule sikkert også komme helt bagpå mig. Det plejer den.
Hvor dejligt at have fri!
Jeg glæder mig nu til sol og sommer det kommer igen!
Nalle skriver: Hvor dejligt at have fri! Jeg glæder mig nu til sol og sommer det kommer igen!
Det gør jeg også, men lige nu nyder jeg min frihed
Glædelig jul til dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128