Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor er det bare nogle gode billeder. Hvorfor bliver mine aldrig sådan
Marianne
www.stjerneleg.dk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Marianne.. tak... det kræver bare øvelse.. og så prøv noget nyt.. eksperimenter.. tag gerne flere 100 billeder.. der er nok lidt af dem der er gode
Hold da op - du er dygtig!!! Super gode billeder.
De første 2 billeder, hvordan får du dem sådan i farverne?? Jeg synes det ser så fedt ud, og jeg kan bare ikke finde ud af det - men måske jeg ikke har det rigtige værktøj....
jamen jeg laver billedet sort hvid, og så vælger jeg hvor meget sort hvid det skal være.. altså.. giver det nogen mening???
Sallisørøver skriver: jamen jeg laver billedet sort hvid, og så vælger jeg hvor meget sort hvid det skal være.. altså.. giver det nogen mening???
Hvad program er det?? Photoshop? Det har jeg nemlig ikke...og jeg synes jeg har set nogle helt fantastiske billeder lavet på den måde - og så vil jeg jo også....
Jeg bruger picasa - og picnik, men kun i gratis-versionen....
jamen ja jeg bruger prhotoshop.. men picnik har også nogle super funktioner.. jeg bruger det også selv, men har betalt 150 for 1 år..
kan du ikke gøre billedet sort/hvid i gratis funktionen???
Er helt vild med billede 9! Kunne være SÅ fint en en stooor udgave over min sofa
o1Mutte skriver: Er helt vild med billede 9! Kunne være SÅ fint en en stooor udgave over min sofa
hehe tak.. har taget nogle nye siden
Sallisørøver skriver: hehe tak.. har taget nogle nye siden
okay
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128