Hva så piger, er I i julestemning ???
I år er jeg ....endda inden vi er i januar måned, og længe ovre julen .....de sidste par år har julen nemlig først ramt mit humør EFTER jul.
Men i år, der er jeg bare helt med, og har faktisk været det i omtrent en måneds tid snart. Jeg var helt utålmodig til sidst, for at få nisserne og julepynten fundet frem og stillet an.....
Idag har den stået på JULEBAG i vores lille hjem. Uhmm....
Først var jeg på arbejde fra kl. 7-13, kom hjem kl. 13:30, og skiftede tøj.
Og så var vi til JULE-HYGGE i pigernes institution, kl. 14-16.
Julemanden kom på besøg. Vi dansede om juletræ og sang en masse julesange, og så læste julemanden en historie højt for alle børnene.
Så fik vi gløgg og æbleskiver og pebernødder, og spillede "jule-lotteri".
Og så gik alle de børn, som havde lyst, Lucia-optog - hvilken næsten var alle på nær Bianca og Celina 
Derefter tog vi hjem og bagte jule-kager i selskab med mormor.
Vi fik både bagt pebernødder, cookies-agtige småkager (med mandel-stykker og mørk chokolade i), kokoskugler og nissehuer.
Og så har vi både almindelig + rød + grøn marcipan, nugat, chokolade og mandler til at lave konfekt med .....Det orkede vi ikke idag med alt det andet, som vi fik lavet.
Og så hyggede vi os ellers med jule-medister, grønlangkål og brunede kartofler til aftensmad ....og ikke mindst med 3. Søndag i advendt -gaver.
IIIHHHHH, HVOR ER JULEN EN HYGGELIG TID!

Her følger lige et par billeder. Byd endelig ind med lige hvad I lyster af kommentarer og/eller billeder, hvis I har lyst
G-g-g-glÆÆdelig jUuul!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld