Hvornår er det på tide at bestille gave til sidste i dp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Mira0911

nutche skriver:

nu ved jeg jo ikke hvad der ligger i nærheden af dig, men fx. ligger der en god (og dyr) butik i Herning centret, og der ligger også en speciel forretning i holstebro.... men kan selvfølgelig ikke huske navne, da jeg kun kigger, ikke køber

Okey... Vi skal købe det i Silkeborg. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Lone Jakobsen

MoarJ skriver:

Okey... Vi skal købe det i Silkeborg. 

så må du ind og kigge lidt på strøget, se om der ikke sku være en dejlig forretning derinde

Anmeld

13. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Du kan jo bare vestile den kurv i skal give, og så få den leveret hjem til jer selv. De leverer fra dag til dag, så d. 20. kan du sagtens bestille den.

Anmeld

13. december 2010

Mira0911

nutche skriver:

så må du ind og kigge lidt på strøget, se om der ikke sku være en dejlig forretning derinde

Ja det må jeg vidst heller... 

Anmeld

13. december 2010

Mira0911

DatterMalou skriver:

Du kan jo bare vestile den kurv i skal give, og så få den leveret hjem til jer selv. De leverer fra dag til dag, så d. 20. kan du sagtens bestille den.

Ja det kunne jeg også.. Men lidt svært når vi er på arbejde.. 

Anmeld

13. december 2010

Sjl-msl-Mkl

MoarJ skriver:

Ja det kunne jeg også.. Men lidt svært når vi er på arbejde.. 

Man kan jo sige at de skal sætte den foran døren. Eller levere den til en adresse hvor du ved de er hjemme og hvor i så lige kan smutte forbi.. Eller levere den til arbejdet.

Anmeld

13. december 2010

Mira0911

DatterMalou skriver:

Man kan jo sige at de skal sætte den foran døren. Eller levere den til en adresse hvor du ved de er hjemme og hvor i så lige kan smutte forbi.. Eller levere den til arbejdet.

Ja det kunne man også.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.