Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nutche skriver: nu ved jeg jo ikke hvad der ligger i nærheden af dig, men fx. ligger der en god (og dyr) butik i Herning centret, og der ligger også en speciel forretning i holstebro.... men kan selvfølgelig ikke huske navne, da jeg kun kigger, ikke køber
nu ved jeg jo ikke hvad der ligger i nærheden af dig, men fx. ligger der en god (og dyr) butik i Herning centret, og der ligger også en speciel forretning i holstebro.... men kan selvfølgelig ikke huske navne, da jeg kun kigger, ikke køber
Okey... Vi skal købe det i Silkeborg.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Okey... Vi skal købe det i Silkeborg.
så må du ind og kigge lidt på strøget, se om der ikke sku være en dejlig forretning derinde
Du kan jo bare vestile den kurv i skal give, og så få den leveret hjem til jer selv. De leverer fra dag til dag, så d. 20. kan du sagtens bestille den.
nutche skriver: så må du ind og kigge lidt på strøget, se om der ikke sku være en dejlig forretning derinde
Ja det må jeg vidst heller...
DatterMalou skriver: Du kan jo bare vestile den kurv i skal give, og så få den leveret hjem til jer selv. De leverer fra dag til dag, så d. 20. kan du sagtens bestille den.
Ja det kunne jeg også.. Men lidt svært når vi er på arbejde..
MoarJ skriver: Ja det kunne jeg også.. Men lidt svært når vi er på arbejde..
Man kan jo sige at de skal sætte den foran døren. Eller levere den til en adresse hvor du ved de er hjemme og hvor i så lige kan smutte forbi.. Eller levere den til arbejdet.
DatterMalou skriver: Man kan jo sige at de skal sætte den foran døren. Eller levere den til en adresse hvor du ved de er hjemme og hvor i så lige kan smutte forbi.. Eller levere den til arbejdet.
Ja det kunne man også..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128