Nogen der kender regler? (ang BH og dagpleje)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. december 2010

Polkaprik

Hej Tøser

Vil lige høre om der er nogen herinde der ved noget om det med at skifte fra dagpleje til BH.

Det er så uheldigt at vi nok ikke kan få den ønskede BH til vores datter som bliver 3 år i marts 2011. Faktisk kan vi nok slet ikke få i vores skoledistrikt. Det er jeg SUPER ked af og enormt frustreret! Nu kunne jeg så godt tænke mig at vide om der er mulighed for at holde sit barn i 1 måned eller 2 længere i dagpleje hvis det viser sig at der så vil være en plads i den ønskede BH? Normalt hedder det sig i vores kommune at børnene starter i BH den 1. i den måned hvor de fylder 3 år. Håber sådan at man kunne skubbe det en måned i den ene eller den anden retning for at få det man ønsker, men tænker at det nok ikke kan lade sig gøre... Hmmm.. Nogen der ved noget?

Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Malthes mor

Jeg ville ringe til pladsanvisningen og tage en snak med dem. De ved hvad du kan gøre og om der kan gøres noget. her hvor jeg bor, har de som regel været lydhører for vores bekrymringer mht vores børn og deres hver dag.

Anmeld

12. december 2010

Polkaprik

Malthes mor skriver:

Jeg ville ringe til pladsanvisningen og tage en snak med dem. De ved hvad du kan gøre og om der kan gøres noget. her hvor jeg bor, har de som regel været lydhører for vores bekrymringer mht vores børn og deres hver dag.

Jeg snakkede med dem på pladsanvisningen i forrig uge og det var der jeg fik at vide at vi ikke skulle regne med overhovedet at kunne få hende i en BH i vores skoledistrikt. Hun virkede meget firkantet, men jeg fik ikke spurgt hende om det andet her med at vente eller rykke tidligere. Tænkte derfor jeg lige ville forhøre mig hist og pist inden jeg ringede til hende igen. Men der er nok ikke andet for

Tak for svar

Michelle

Anmeld

12. december 2010

trunte89

Polkaprik skriver:

Jeg snakkede med dem på pladsanvisningen i forrig uge og det var der jeg fik at vide at vi ikke skulle regne med overhovedet at kunne få hende i en BH i vores skoledistrikt. Hun virkede meget firkantet, men jeg fik ikke spurgt hende om det andet her med at vente eller rykke tidligere. Tænkte derfor jeg lige ville forhøre mig hist og pist inden jeg ringede til hende igen. Men der er nok ikke andet for

Tak for svar

Michelle

Synes, at jeg har set et sted, at du er fra Slagelse? Bor selv i den kommune, og har snakket med plads anvisningen en del gange efterhånden. og der er nemlig en deroppe som godt kan være lidt træls at snakke med, men der er også en anden (mener hun hedder Julie Berthelsen) Hun er supeer sød og hjælpsom at snakke med Kan ikke hjælpe dig med dit spørgsmål, men ville bare sige, at jeg helt sikkert synes du skal ringe igen.

Anmeld

12. december 2010

Polkaprik

trunte89 skriver:

Synes, at jeg har set et sted, at du er fra Slagelse? Bor selv i den kommune, og har snakket med plads anvisningen en del gange efterhånden. og der er nemlig en deroppe som godt kan være lidt træls at snakke med, men der er også en anden (mener hun hedder Julie Berthelsen) Hun er supeer sød og hjælpsom at snakke med Kan ikke hjælpe dig med dit spørgsmål, men ville bare sige, at jeg helt sikkert synes du skal ringe igen.

Jeps jeg er fra Slagelse. Jeg kan ikke komme til at snakke med andre end hende jeg har snakket med da de alle sidder med hver deres skoledistrikt... detsværre

Men tusind tak for svar!

Michelle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.