Ikke mærke liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

camillakrath

Måske er jeg bare for utålmodig!

Jeg glæder mig så meget til at mærke ham og han kommer ud. Har så meget kærlighed til ham allerede!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

malenecl

camillakrath skriver:

Hej skønne tøser.

Håber i har haft en dejlig weekend.

Jeg er 17+2 idag og så læste jeg lige rundt omkring at jeg nok ville kunne mærke liv nu. Det kan jeg bare ikke.

Hvad med jer? Hvornår mærkede i liv.

Jeg så den til scanning den 2/12 og der spjættede han rigtigt og havde mange bevægelser.

Jeg er lidt bekymret.

Juleknus

Jeg har ikke mærket liv endnu og jeg er 20+1 i dag. Men mon det ikke kommer snart

Anmeld

13. december 2010

Dorthe1986

Jeg må nok sige at jeg mærkede liv omkring 18. uge Jeg er usikker fordi da jeg mærkede det var jeg ikke helt sikker på hvad det var

Men i 20. uge var jeg ikke i tvivl og det er jeg SLET ikke mere

Men bare rolig, det er helt normalt

Anmeld

13. december 2010

Low

camillakrath skriver:

Hej skønne tøser.

Jeg er 17+2 idag og så læste jeg lige rundt omkring at jeg nok ville kunne mærke liv nu. Det kan jeg bare ikke.

Jeg så den til scanning den 2/12 og der spjættede han rigtigt og havde mange bevægelser.

Jeg er lidt bekymret.

Juleknus

Jeg kunne først mærke noget 19+ noget. Jeg fik også af vide at det var fordi at min moderkage lå foran. Du skal ikke være bekymret . Det er langt fra de fleste der kan mærke det nu , men nogle kan . Det er oftes kvinder der har født før der kan mærke det 15, 16 og 17+

Anmeld

13. december 2010

Aprilmor11

camillakrath skriver:

Hej skønne tøser.

Jeg er lidt bekymret.

Juleknus

Jeg mærkede liv i uge, 16 ca. .. Er nu 21+2 uger henne og mærker hver dag .. Nu venter jeg bare på tydligere spark Er førstegangs gravid Men det er først omkring uge 23 - 24 du skal mærke liv hver dag .. Så  der er ingen bekymring Held og lykke

Anmeld

13. december 2010

Leneur

Ja jeg var endda helt henne i uge 24 førend jeg mærkede liv og havde jo læst mig frem til herinde at mange havde mærket det MEGET tidligere, så var jo helt bekymret men både læge og jordmoder var gode til at sætte lyd på hjerteslaget derinde. Til gengæld sparkede hun så også så hårdt allerede første gang at alle kunne se det, så tag det helt roligt, det kommer lige pludselig.

Anmeld

13. december 2010

maria_wlt

Omkring uge 20 begge gange.. Er i uge 23 i morgen og hun sparker stadig ikke så hårdt at jeg helt er sikker hver dag ... Glæder mig til at det sker for hader også at man ikke rigtig er sikker..

Anmeld

13. december 2010

LR85

camillakrath skriver:

Måske er jeg bare for utålmodig!

Jeg glæder mig så meget til at mærke ham og han kommer ud. Har så meget kærlighed til ham allerede!

Kan godt forstå du slet ikke kan vente, det er også bare så sjovt og dejligt.

Jeg mærkede dog også først liv i uge 21-22 stykker.. Men glæd du dig, det er snart din tur.

Anmeld

13. december 2010

camillakrath

louiseandersen85 skriver:

Kan godt forstå du slet ikke kan vente, det er også bare så sjovt og dejligt.

Jeg mærkede dog også først liv i uge 21-22 stykker.. Men glæd du dig, det er snart din tur.

Tror i har helt ret. Det skal nok komme.

Men ja - man er vel utålmodig. Han er jo min lille trold

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.