jeg har ikke lyst til at dø...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. december 2010

msax

henover den grønne eksamens dug imorgen til mit speciale forsvar, men må nok erkende at det er det jeg har i vente.

Har lige læst opgaven sporatisk igennem, og den skriger på ingen måde top karakter. Men det værste er sku at jeg sidder og kæmper med mit oplæg til imorgen og jeg er helt BLANK (som i virkelig blank) for hvad jeg gerne vil sige om opgaven når jeg skal prøve på at være klog...

Også har jeg det vildt ambivalent med at være færdig imorgen. For imorgen er jeg officielt arbejdsløs på barsel og der er ikke udsigt at der er et job der venter på mig når barslen er ovre. PIS LORT.

kryds fingre for mig imorgen mellem 13 og 14.30

FUCk hvor er jeg nervøs og har ondt i maven på den rigtig ufede måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

helora

Åh, hvor jeg husker den nervøsitet og knugende mavefornemmelse inden specialeeksamen. Men det endte faktisk med at blive en rigtig god oplevelse.

Husk at du er ekspert i dit eget speciale og at du sikkert undervejs har gjort dig en milliard tanker og overvejelser om, hvorfor du har skrevet som du har. Specialet behøver ikke i sig selv være til topkarakter, men hvis du husker de gode begrundelser for teori- og metodevalg mm., så er jeg sikker på, at det nok skal gå fint.

Angående oplægget, så behøver det vel ikke handle direkte om opgaven. Kan du ikke spinde videre på det du har konkluderet eller noget i den stil?

Held og lykke i hvert fald - både med eksamen og job

Anmeld

12. december 2010

ooo

Jeg krydser fingre for dig i morgen når du er oppe og forsvare dit speciale.

Kan godt forstå det er ambivalent, man vil gerne være færdig, men vil ikke være arbejdsløs. Dilemma.

Anmeld

12. december 2010

oo

åh scheize Mette!!!!  jeg føler sgu med dig - og  alt for dig!!!

Anmeld

12. december 2010

anna-jonas

Fuck................et er ikke den fede fornemmelse, den der eksamensmave kan give. Snup en stor kold bajer inden sengetid, så sover du bedre.

Krydser lige alle mellem 13-14.30 i morgen...............og sender en masse NS-power.

Knus Mette

Anmeld

12. december 2010

JustAnotherName

12. december 2010

otlitrom

Jeg krydser aaalt hvad jeg kan for dig i morgen!! Yo can do it!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.