Hvad gør i når familien spildtes helt op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Ryberg

jeg ville lade ham være... i har fortalt ham hvad i tænker og så lad være med at gøre mere ved det..

når det er kærlighed der er indblandet, så vil i bare skubbe ham længere væk jo mere i blander jer... for han kan ikke se i gør det af gode tanker...

Vær der, støt ham og lad ham lære af sine egne fejl igennem hans liv....

(siger jeg, som har lavet MANGE fejl, men aldrig lavet den samme fejl to gange )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

JuelZ

KittyGirl skriver:

jeg ville lade ham være... i har fortalt ham hvad i tænker og så lad være med at gøre mere ved det..

når det er kærlighed der er indblandet, så vil i bare skubbe ham længere væk jo mere i blander jer... for han kan ikke se i gør det af gode tanker...

Vær der, støt ham og lad ham lære af sine egne fejl igennem hans liv....

(siger jeg, som har lavet MANGE fejl, men aldrig lavet den samme fejl to gange )

du har helt ret....

men det hans familie som virkelig ikke forstår hvorfor han pludselig sådan flygter til jylland, og pludselig vil bosætte sig derovre...

altså det skal da ik være nogen hemmelighed at jeg selv gjorde sådan med min forlovede, dog blev jeg halvt smidt ud og halvt skred jeg hjemmefra fordi jeg ikke måtte være sammen med ham jeg gerne ville være sammen med , så jeg ved godt hvad lillebroren går igennem, men det stadig hårdt at se med på, især når jeg ikke rigtig kan gøre noget

Anmeld

13. december 2010

Ryberg

tjm skriver:

du har helt ret....

men det hans familie som virkelig ikke forstår hvorfor han pludselig sådan flygter til jylland, og pludselig vil bosætte sig derovre...

altså det skal da ik være nogen hemmelighed at jeg selv gjorde sådan med min forlovede, dog blev jeg halvt smidt ud og halvt skred jeg hjemmefra fordi jeg ikke måtte være sammen med ham jeg gerne ville være sammen med , så jeg ved godt hvad lillebroren går igennem, men det stadig hårdt at se med på, især når jeg ikke rigtig kan gøre noget

kender det godt... jeg gjorde nemlig det samme.. jeg var dog 14 år og endte på institution fordi jeg ikk var myndig... men er da sammen med ham idag <3

familien er den der har sværest ved at give slip.. men jo før de lærer det.. jo før får i ham tilbage...

hellere lidt kontakt end ingen kontakt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.