mit første gring...:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. september 2008

Fam. Madsen

hej

jeg vil lige dele den her med jer....

kan i huske første gang i hørte jeres barn/børn grine...??

jeg kan huske første gang min søn han grinte, for det var nemlig idag, jeg var ved og give ham tøj på, men inden han skulle have tøj skulle han jo lige smøres, han nyder det virkelig og imens jeg står der og smøre han snakker jeg med ham som jeg plejer, så lige pluselig imens jeg står der kommer der bare det dejligts grin fra ham, jeg blev virkelig varm om hjertet for synes det var det dejligts grin jeg nogen siden har hørt...:D (L)(L)

ville lige dele den med jer....:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2008

MorCamilla

Hvor fantastisk.. Det er bare så dejligt at høre, og især da første gang det sker..

Jeg kan også stadig huske Mikkels første grin, jeg tror ikke det er noget man sådan lige glemmer igen... De kære børn, de kan rigtig få os til at smile når vi mindst venter det...

Knus fra Camilla.

Anmeld

1. september 2008

Honningblomst

Åh ja..det er så skønt...bliver hel varm inde i hjertet af den lyd.Jeg kan huske første gang min ældste søn grinede sådan rigtigt...det var den dag han blev døbt....tre måneder gammel og med det skønneste grin.
Er der da noget mere fantastisk end ens børn??(L)(L)
Knus..

Anmeld

1. september 2008

Anne

Tillykke, det er en af de fedeste følelser i livet at høre ens unger le.
Jeg er så heldig, at jeg har Rasmus første latter på video. Da han i sommers var i Indeine i to mdr med sin far, så jeg det så tit. Det rammer mig helt ind i hjertekulen.

Skønt :)
KH
Anne

Anmeld

1. september 2008

twinboys

Åh ja det husker jeg også tydeligt... Og mit motto er at jeg hver dag skal høre mine drenge grine...:)

Det varmer nemlig så meget...(L)(L)(L)

Moar til to grinebidere...:))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.