Read the baby, not the books.
Har lige fået at vide han er blevet optaget på pædagogisk Assistent Uddannelsen! Hvor er vi lykkelige for at det kunne lade sig gøre!
Han er oprindelig uddannet tømre, som alle ved er det ikke nemt at få arbejde som tømre i disse tider, så nu har vi set økonomien igennem og er kommet frem til at vi har råd til at han hopper på en ny uddannelse, hvor han kan lave noget han er glad for!
Han er glad for sin tømre uddannelse, og han fik 10 til svendeprøven og blev antaget med ROS! så han er god til sit tømmerarbejde, men han er ked af det er så hårdt for kroppen fysisk, og at han ikke får så meget tid med sin datter eller søn, da tømmerjobbet tit er med egen betalte pauser, transport uden for arbejdstiden og meget overarbejde.
Nu er jeg bare så stolt og glad over han har fundet noget andet han kan lide, og at han så tilmed er blevet optaget! (fik at vide der kun var 20 elevpladser om året i Næstved kommune, ved ikke om det er rigtigt) jeg var personligt meget nervøs for om han nu fik lov at komme ind! Men det gjorde han!
Det ville jeg bare lige dele med jer
min glæde over min dejlige mand!
-Skovrup
Anmeld