Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg døjer med en masse luft i maven!! og den luft er meget afskyelig...! udover det føler jeg mig meget præget af træthed og bare helt vildt doven og meget utilpas.. det kommer og går en smule.. men oplever også en hovedpine !! jeg føler mig ærlig talt SYG! er det normalt under en graviditet?? jeg er meget tidlig henne.. 7 uge...
hvorfor får man det skidt når man er gravid?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: jeg døjer med en masse luft i maven!! og den luft er meget afskyelig...! udover det føler jeg mig meget præget af træthed og bare helt vildt doven og meget utilpas.. det kommer og går en smule.. men oplever også en hovedpine !! jeg føler mig ærlig talt SYG! er det normalt under en graviditet?? jeg er meget tidlig henne.. 7 uge... hvorfor får man det skidt når man er gravid?
Jeg går ind i 9 uge i morgen og kan sove hele tiden, har kvalme det meste af dagen, ondt i bagen, hovedpine indimellem osv osv...
Har fået af vide af lægen at jo mere kvalme jo mindre risiko for ufrivillig abort og at det hele er meget normalt. Nogen rammes bare hårdere end andre og vi er så nogle af dem desværre...
God bedring med dig...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128