hormoner ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. december 2010

Anonym trådstarter

jeg døjer med en masse luft i maven!! og den luft er meget afskyelig...! udover det føler jeg mig meget præget af træthed og bare helt vildt doven og meget utilpas.. det kommer og går en smule.. men oplever også en hovedpine !! jeg føler mig ærlig talt SYG! er det normalt under en graviditet?? jeg er meget tidlig henne.. 7 uge...

hvorfor får man det skidt når man er gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

CamillaValby

Anonym skriver:

jeg døjer med en masse luft i maven!! og den luft er meget afskyelig...! udover det føler jeg mig meget præget af træthed og bare helt vildt doven og meget utilpas.. det kommer og går en smule.. men oplever også en hovedpine !! jeg føler mig ærlig talt SYG! er det normalt under en graviditet?? jeg er meget tidlig henne.. 7 uge...

Jeg kan ikke lige svare på dine spørgsmål men ville bare lige give dig et .

Hvis jeg kunne føle mig syg for at have en lille spir i maven ville jeg være lykkelig

Men træthed mm. er vist pga at homonerne stiger meget i øjeblikket. Som eksperterne råder til, når du har mulighed for det så tag en lille morfar.

Og tillykke med den lille spir

Anmeld

13. december 2010

Rebecca55

Anonym skriver:

Jeg går ind i 9 uge i morgen og kan sove hele tiden, har kvalme det meste af dagen, ondt i bagen, hovedpine indimellem osv osv...

Har fået af vide af lægen at jo mere kvalme jo mindre risiko for ufrivillig abort og at det hele er meget normalt. Nogen rammes bare hårdere end andre og vi er så nogle af dem desværre...

God bedring med dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.