Hejsa,
Ej må altså lige fortælle omen super positiv oplevelse vi havde i fredags:0)
Vi har lejet en Römer baby safe autostol - (som ser helt sprit ny ud og nærmest ike brugt) i babysam tilbage i midt ferbruar.
Vi gav 200 kroner i depositum og 250 kroner for at leje den til 15/11-2010.
Vi havde fået forlagt vores del af kontrakten og jeg kunne ikke præcist huske hvornår vi skulle aflevere den,og vi ville gerne forlænge leje perioden da Anton ikke er vokset ud af den,og nu kommer der jo en mere som kan overtage den:0)
Så vi gik til kassen og spurgte om de ovennævnte ting og hun fandt kontrakten og spurgte om hun måtte se den. Jo jo og jeg hentede den.
Så siger hun,vi sælger ud af vi lejer ud i tiden, da vi har så mange på lager, så kunne i tænke Jer at købe den.
Jo siger jeg, hvis det kan betale sig.
Og så siger hun; Jamen hvad siger i til at jeg beholder depositum og så er stolen Jeres.
What - jeg havde nær tabt øjne, nøse,ører ogmund.
Jo fik jeg framstammet og så komjeg til at råbe helt vildt højt: EJ HVOR VIIIIIIIIIIIIILDT:0)
Så vi har fået den flotteste autostoltil 450 kroner ( altså de 250 kroner i lejen som vi har skulle betale og så de 200 kroner i depositum.)
Nogle gange er man bare heldig og det sker så sjældent for os, så var bare så glad:0)

Christina
Anmeld