Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg havde åbentbart skrevet forkert i min kalender, for i går eftermiddag tikker en sms ind: kan vi hente dåbskagen kl 12 i morgen. Er du gal panikken den steg op i mig. Så i aftes bagte jeg kage og gjorde creme og mousse klar, til morgen lavede jeg det pynt, de gerne ville have, og kl 1430 blev den afleveret. Puha en omgang, det var ( IKKE ) lige med i planerne Men her er den, og, de blev rigtigt glade for den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er den bare flot
Dot D skriver: Jeg havde åbentbart skrevet forkert i min kalender, for i går eftermiddag tikker en sms ind: kan vi hente dåbskagen kl 12 i morgen. Er du gal panikken den steg op i mig. Så i aftes bagte jeg kage og gjorde creme og mousse klar, til morgen lavede jeg det pynt, de gerne ville have, og kl 1430 blev den afleveret. Puha en omgang, det var ( IKKE ) lige med i planerne Men her er den, og, de blev rigtigt glade for den
det dælme godt klaret søde rigtig flot "panik" kage
NO skriver: Hvor er den bare flot
Tak skal du have
birgitte skriver: det dælme godt klaret søde rigtig flot "panik" kage
Tak skal du have Birgitte, det var godt nok lige før jeg fik sved på panden, men igen, der skal mere til at slå mig ud, hi hi
Det er ski da den flotteste "panik-kage" jeg har set Rigtig godt gået
hvor er du bare god....
Den er godt nok blevet flot....
Skide godt gået den ser jo super ud
Siljesmor skriver: Det er ski da den flotteste "panik-kage" jeg har set Rigtig godt gået
Tak for det Der skal meget til at vælte mig, meeen det var lige ved her
Baby-støv skriver: hvor er du bare god.... Den er godt nok blevet flot....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128