Hovedpine !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. december 2010

Camumilla

Ja, nu skriver jeg igen og beklager mig... ! Jeg har hovedpine... Og jeg har konstant hovedpine ! Jeg drikker en masse og spiser ordentligt... Så nu vil jeg høre om der er andre der lider af det ?? Man er jo lige ved at gå ud af sit gode skind ! Jeg er 14-2 idag...

Hilsner Camilla ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

A&F

Camumilla skriver:

Ja, nu skriver jeg igen og beklager mig... ! Jeg har hovedpine... Og jeg har konstant hovedpine ! Jeg drikker en masse og spiser ordentligt... Så nu vil jeg høre om der er andre der lider af det ?? Man er jo lige ved at gå ud af sit gode skind ! Jeg er 14-2 idag...

Hilsner Camilla ...

Jeg har også en døjet med en del hovedpine de sidste par dage selvom jeg drikker meget vand, og spiser godt(synes jeg), og er 10+1 i dag, . Men tror bare, at det er en del af graviditeten

Anmeld

12. december 2010

*Cille*

Øv hvor surt... Kender alt for godt til det med at have hovedpine. Inden jeg blev gravid døjede jeg rigtig meget med hovedpine og slem migræne, men efter at jeg stoppede med p-piller kan de gange, jeg har haft hovedpine, tælles på én hånd. Det er simpelthen fantastisk.

Har desværre ikke nogen kur mod hovedpine.

Anmeld

12. december 2010

SussieThyssen

Camumilla skriver:

Hilsner Camilla ...

Få tjekket jeres blodtryk og blodprocent piger.
Forhøjet blodtryk og for lav blodprocent kan begge dele give hovedpine.
Men jeg kan også sige at vejrskiftet kan have indflydelse. Når det skifter mellem lavtryk til højtryk og tilbage igen, så kan kroppen som gravid være utroligt følsom.
Og så er der bare dem, der får hovedpine af at være gravid uden nogen påviselig årsag.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. december 2010

Muffinmus

jeps, det er faktisak ret normalt:-)

RIGTIGT mange får det mellem uge 10-20, o for mange hjælper det når man begynder på jern, der går nogle uger før det hjælper.

Men for mange er det graviditetsbetinget og du kan ofte ikke gøre ret meget ved det. Drikke vand, tage dit jern og motionere osv:-)

DEt skal NOK gå væk igen, men kan sagtens være der noge uger endnu.

HAvde det med begeg unger og mit gik væk omkring uge 17 med den første og uge 16 med den anden:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.