1. års bryllupsdag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. december 2010

Sabsy

Ja som overskriften siger, har jeg 1.års bryllupsdag med min mand idag..Har en helt vidunderlig mand og den skønneste søn på 7mdr - hvorfor er det jeg ikke føler mig som en på 20 God dag til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Nea85

Tillykke!

Anmeld

12. december 2010

Dot D

Til lykke med dagen

Anmeld

12. december 2010

2babygirls

Ihhh stort tillykke

Du har jo nået en masse dejlige ting på kort tid, så derfor kan man da godt føle man burde være ældre

Anmeld

12. december 2010

Kay

tillykke

Anmeld

12. december 2010

SussieThyssen

SabrinaJuulOlsen skriver:

Ja som overskriften siger, har jeg 1.års bryllupsdag med min mand idag..Har en helt vidunderlig mand og den skønneste søn på 7mdr - hvorfor er det jeg ikke føler mig som en på 20 God dag til jer

Tillykke med bryllupsdagen søde.
Der er bare tidspunkter, i ens liv hvor man enten føler sig ældre eller yngre end man er

Jeg får et chok hvergang jeg kommer i tanke om min alder, men der er også visse tidspunkter...fx mandagmorgener, hvor man bare føler sig som en gammel halvfemser...hehe!
Og når jeg tænker over det, så synes jeg, at jeg i grunden er alt for ung til at have 2 børnebørn på 5 og 6 år. For mig er en bedstemor en ældre hvishåret dame midt i 60'erne

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. december 2010

Mira0911

SabrinaJuulOlsen skriver:

Stort tillykke.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.