Begynder sko. Hvilken type og mærke foretrækker du???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.662 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. december 2010

Gustavsmor

Hej Piger

Ja som overskriften lyder er jeg interesseret i at høre hvilken type og hvilket mærke begyndersko I har eller havde til jeres guld klump?

Jeg står lidt imellem disse to par fra bisgård og det sidste par fra Angulus.... Kom frisk med jeres erfaringer og meninger.

Knus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Gustavsmor

Kom nu lige piger med en hjælpende kommentar!

Anmeld

12. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Jeg brugte "See kai run", de er super gode, og så isr til en begyndersko.

Anmeld

12. december 2010

JulieE

Altså... Jeg sværger til Ecco sko til mine unger og de har begge haft Ecco støvletter som de første rigtige sko. De er super i kvaliteten, har en super fleksibel sål og god støtte til de bløde ankler  

Men altså det kommer jo an på barnets fod. Mine børn har smalle fødder og der er Ecco sko rigtige gode. Angulus som ogspå er en super lækker kvalitet er bedre til børn med brede fødder (så vidt jeg ved). Men  det bedste er at gå ud i en god sko butik og få hjælp til finde den rigtige sko

Anmeld

12. december 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg har altid købt Angulus til Mathilde.

Men det første par sko hun fik, var et par sølvfarvede bløde skindsko fra Bundgaard. Ellers altid Angulus!

Det er først inde for de sidste halve år, at jeg ikke kan proppe dem på hende... Nu er det andre ting der hitter

Anmeld

12. december 2010

Mathilde & Frederikkesmor

JulieE skriver:

Altså... Jeg sværger til Ecco sko til mine unger og de har begge haft Ecco støvletter som de første rigtige sko. De er super i kvaliteten, har en super fleksibel sål og god støtte til de bløde ankler  

Men altså det kommer jo an på barnets fod. Mine børn har smalle fødder og der er Ecco sko rigtige gode. Angulus som ogspå er en super lækker kvalitet er bedre til børn med brede fødder (så vidt jeg ved). Men  det bedste er at gå ud i en god sko butik og få hjælp til finde den rigtige sko

Tror det er en skrøne at "Angulus passer til brede fødder", eller kun henvender sig til børn/voksne med brede fødder.

Min datter på 6 år har altid haft Angulus, og hun har bestemt ikke en bred fod, tværdigmod så har hun en lang og slank fod

Anmeld

12. december 2010

TrineCT

Bundgaard er en god begynder sko. God støtte til de små ankler.

Trine

www.smart-babytøj.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.