ark jeg kunne bide tungen af mig selv for at sige det her....for jeg havde lovet jeg ikke ville svare dig jo.
men here we go...måske har folk noget at fortælle dig, og måske vil de gerne forklare dig at man godt kan tænke over tingene før man skriver dem.
det er ret tydeligt at mange føler sig trådt på af din direkte måde at give den gas på...
jeg vil igen ikke debatere, bare opfordre dig til at lytte for en gang skyld i stedet for at angribe, eller skrive/ snakke...
måske var det en ny måde at lære noget nyt på.
det er synd hvis man godt kan lide at debatere, og man til sidst kun debatere med sig selv fordi andres meninger ikke ryger ind på lystavlen, og de opgiver...
jeg ville ikke maile det her til dig, for jeg har absolut ingen problemer med at andre ser min holdning.
men jeg vil bare gerne bede dig stille og roligt om at prøve at læse folks meninger igen i den tråd vi havde kørende, og måske se om der ikke er et lille hjørne af det du kan tage til dig!
håber sørme du tager opfordringen op, uden at tro det her er et debatindlæg fra mig af...det er en opfordring for at få dig til at forstå hvorfor folk skriver til dig som de gør!
Anmeld