Iphone

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. december 2010

LauraLW

Hvor mange render rundt med sådan en fætter (3 eller 4?)?
Er den pengene værd?
Og hvad giver i pr mdr i ab etc?

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

sarahb

LOVE IT og vil aldrig kunne leve uden.

Jamen jeg fik den i valentines og betaler 499 om måned i mit abb. det er 50 timers fri tale, fri sms og mms og data pakke.

Anmeld

12. december 2010

Lunae

LauraLW skriver:

Er den pengene værd?

Laura

Jeg har en iPhone 3GS 16 gb i sort - og jeg elsker den! Dog overvejer at udskifte den med den nye iPhone 4 32 gb!

Jeg købte min i oktober sidste år og betalte 1200 kr for telefonen og betalte så 600 om måneden i abbonnement. Her fik jeg fri surf, 300 min. Taletid, fri MMS og fri SMS. Og så kunne jeg ringe gratis til fastnet!

Efter et halvt år er abbonnementet faldet til 400 kr!

Jeg elsker min iPhone og ville slet ikke undvære den! Jeg tror aldrig, at jeg går tilbage til en almindelig mobil

Anmeld

12. december 2010

LauraLW

sarahb skriver:

Jamen jeg fik den i valentines og betaler 499 om måned i mit abb. det er 50 timers fri tale, fri sms og mms og data pakke.

Ok. hos hvilken udbyder?

Åh..... vil altså ha en hehe. Har du 3eren eller 4eren?

Anmeld

12. december 2010

sarahb

LauraLW skriver:

Ok. hos hvilken udbyder?

Åh..... vil altså ha en hehe. Har du 3eren eller 4eren?

Telia og har 3 eren da 4 først lige er kommet og jeg jo fik min i feb. til valentines

Anmeld

12. december 2010

LauraLW

Lunae skriver:

Jeg har en iPhone 3GS 16 gb i sort - og jeg elsker den! Dog overvejer at udskifte den med den nye iPhone 4 32 gb!

Jeg købte min i oktober sidste år og betalte 1200 kr for telefonen og betalte så 600 om måneden i abbonnement. Her fik jeg fri surf, 300 min. Taletid, fri MMS og fri SMS. Og så kunne jeg ringe gratis til fastnet!

Efter et halvt år er abbonnementet faldet til 400 kr!

Jeg elsker min iPhone og ville slet ikke undvære den! Jeg tror aldrig, at jeg går tilbage til en almindelig mobil

Er det hos 3? Og det der hedder 3Ideal (eller sådan noget)?

man kan vel i princippet, efter de 6 mdr, flytte over til et billigere selskab ik?

Anmeld

12. december 2010

ChatH

sarahb skriver:

Hvem har du ab. hos?

Anmeld

12. december 2010

mor-til-vanessa

jeg har en 4. jeg elsker den.

har betalt 500 for tlf og betaler så 800 pr md i 6mdr. og alt er ubegrænset.

Anmeld

12. december 2010

Charlotte Wberg

LauraLW skriver:

Er den pengene værd?

Laura

Jeg har 3´ern 16 GB i hvid...

Giver 400 kr., startede med 600 kr. (3ideal) Jeg har pt. ikke oplevet at tale, surfe eller lignende, så AB prisen ikke var nok... Den eneste ting jeg blev lidt "skuffet" over var at der er opkaldsafgift på, det var jeg ikke obs ved da jeg fik den. Så regningen bliver lidt over 400 alligevel.. hehe...

Men min mand har også Iphone ved 3, så vi ringer gratis og det er mest ham jeg ringer til hehe...

Jeg er meget glad for min Iphone, det er et dejligt stykke legetøj, men det er så hvad det er "Legetøj"

Anmeld

12. december 2010

LRJ

Kunne ikke leve uden !! har 4'ern, og giver 500 kr i abonnement med fri tale, sms, mms og 25 gb data, og så 500 kr i afbetaling på telefonen og så har jeg os forsikring på den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.