Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Carla og jeg sad og så tegnefilm og så var der en neger med. Carla bliver rigtig glad, peger og siger: "ABE!" Jeg var nær rullet ned af stolen af grin!! Ej det var groft, men ungen ved jo ikke bedre.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
michella80 skriver: Carla og jeg sad og så tegnefilm og så var der en neger med. Carla bliver rigtig glad, peger og siger: "ABE!" Jeg var nær rullet ned af stolen af grin!! Ej det var groft, men ungen ved jo ikke bedre.
Vi så for nylig en burkaklædt kvinde og Liva udbrød "se mor et spøgelse"
Er glad for vi sad i bilen så det kun var os der hørte det....
Men altså det er jo bare børn!
Griner................tjaaaa..........sådan er børn, og Carla har jo ikke noget stort ordforråd, så hun siger det hun kender, der ligger tættest op ad det hun ser. Anna sagde det også engang, da hun var et års tid.
Knus Mette
nårh nårh, Line Baun Danielsen sagde det jo også -
da vi var til konfirmation hos noget af Sørens familie for 3 år siden, kørte Sørens nevø os til toget da vi skulle hjem. På et tidspunkt holder vi i et kryds og der er en mand (en neger) der skal lige til at gå over vejen, men så holder tilbage for os og der udbrød Thomas (Sørens nevø) helt spontant "neeiiij! en gentle-neger!" det udtryk har vi adopteret herhjemme
hi hi hi hi, Nikoline gjorde det samme, det var en film hvor en dommer var afroamerikaner.... "abe" sagde Nikoline
Tjuhl skriver: nårh nårh, Line Baun Danielsen sagde det jo også - da vi var til konfirmation hos noget af Sørens familie for 3 år siden, kørte Sørens nevø os til toget da vi skulle hjem. På et tidspunkt holder vi i et kryds og der er en mand (en neger) der skal lige til at gå over vejen, men så holder tilbage for os og der udbrød Thomas (Sørens nevø) helt spontant "neeiiij! en gentle-neger!" det udtryk har vi adopteret herhjemme
Aj ja den med Lina Baun så jeg fornylig.... det var sgu pinligt!
Altså, jeg kan da godt se at det måske ikke er det mest korrekte.. MEN!! Hun ved jo ikke bedre.. Jeg synes det var en sød lille historie Og Liva med burkaen.. hihi.. Den var sød
Gentle-neger!!!! Godt så!!! Ja vi sagde også at Carla havde lavet en Line Baun Danielsen! Uha det var pinligt da hun gjorde det!!! Men ja godt det ikke var offentligt at Carla sagde det. Det havde ikke været så godt!!! Og Liva er ikke den første der siger spøgelse om en i burka. Har selv passet nogle børnehavebørn der var også kaldte en for et spøgelse!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128