Twitter.com

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. december 2010

Diana...

Er der nogen der bruger det? Og hvad er det? 

Jeg har lige fået ny telefon og der stod nemlig at jeg både kunne have facebook og twitter på den.

Nu har jeg set det er twitter flere steder men har ikke fundet ud af hvad det er endnu 

Så er der nogen der vil svare mig på det? 

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Barbamama

Altså jeg fatter det heller ikke helt men jeg TROR at det er noget med at man bare kan skrive sin status derinde og så kan folk følge med på det.

Anmeld

12. december 2010

Dinna88

Diana... skriver:

Er der nogen der bruger det? Og hvad er det? 

Jeg har lige fået ny telefon og der stod nemlig at jeg både kunne have facebook og twitter på den.

Nu har jeg set det er twitter flere steder men har ikke fundet ud af hvad det er endnu 

Så er der nogen der vil svare mig på det? 

Knus Diana

Jeg synes det er en simpel form for Facebook. Jeg "follower" Dr. Phil derinde f.eks. Så kan jeg se de spg. han stiller inden programmerne, og så svarer jeg nogle gange på dem osv  

Anmeld

12. december 2010

Diana...

Dinna88 skriver:

Jeg synes det er en simpel form for Facebook. Jeg "follower" Dr. Phil derinde f.eks. Så kan jeg se de spg. han stiller inden programmerne, og så svarer jeg nogle gange på dem osv  

Ok kan man få siden på dansk når man har lavet en bruger eller er det kun engelsk? 

Knus Diana spaden til Engelsk 

Anmeld

12. december 2010

Dinna88

Diana... skriver:

Ok kan man få siden på dansk når man har lavet en bruger eller er det kun engelsk? 

Knus Diana spaden til Engelsk 

Hm, det burde man kunne! Jeg ved faktisk ikke lige hvordan. Men det kan man jo på de fleste sider, jeg tror bare du skal lede efter det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.