Mylicon????? (kolik dråber) ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

morethanperfect

Mia&Tonny skriver:

Hmm ikke som sådan, vi skulle ha lægens accept før at apoteket ville udlevere dem..

Nåå okay .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Lunae

nvm skriver:

er der nogen der har erfaring med mylicon?

det står på flasken at spædbørn skal ha 15 dråber et kvarter før måltid.. men der står ikke hvor mange gange om dagen?? er der nogen der ved det?

Min datter Camille havde kolik - hun græd uafbrudt hver aften! Vi forsøgte os med mylicon og for os var det ingn succes - tværtimod! camille pruttede hele tiden og det var meget smertefulde for hende! Efter forskellige forsøg med zoneterapi, babymassage, kamillethe, sukkervand osv, besluttede vi os for at bestille tid hos en kiropraktor. Efter 1 behandling græd hun ikke i 3 dage og efter anden behandling var det helt væk! camille er nu 3 mdr og er det nemmeste og mest smilende barn! Så dejligt

Anmeld

13. december 2010

nvm

Der står man SKAL have lægens anvisning ?? Er det nødvendigt ??

jeg fik dem alligevel. det jo håndkøb, og de kan ikke skade

Anmeld

13. december 2010

nvm

Mia&Tonny skriver:

Natashja får mylicon dråber og jeg startede på dem mens jeg ammede og hun fik ca 10 dråber inden hvert måltid og så lidt på sutten ind imellem når hun var rigtig ked.. Her har de været en kæmpe succes også nu hvor hun får flaske, men har dog også brugt kamille the de aftener hvor hun har været hel ulykkelig...

Håber du giver dem en chance, da jeg synes det er guds gave til forældre med spædbørn

jeg er villig til at gi alt en chance..ikke sjovt at ha en baby der stortset ikke laver andet end at græde når hun er vågen

Anmeld

13. december 2010

morethanperfect

nvm skriver:

jeg fik dem alligevel. det jo håndkøb, og de kan ikke skade

Okay .. Det jo rigtigt

Anmeld

13. december 2010

Mia&Allan

nvm skriver:

jeg er villig til at gi alt en chance..ikke sjovt at ha en baby der stortset ikke laver andet end at græde når hun er vågen

Kender følelsen.... Vi har også haft god erfaring med zoneterapi..

Anmeld

13. december 2010

nvm

Mia&Tonny skriver:

Kender følelsen.... Vi har også haft god erfaring med zoneterapi..

det havde jeg desværre ikke med min første. men jeg vil prøve kiro.

fingere

Anmeld

14. december 2010

Mia&Allan

nvm skriver:

det havde jeg desværre ikke med min første. men jeg vil prøve kiro.

fingere

Det har vi prøvet og har aldrig oplevet noget så ubehageligt og vi aldrig udsætte min datter for det igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.