Åhh en lækker dag <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. december 2010

Aprilmor11

Min skønne kæreste er rejst til Indien for en uges tid siden, og skal være væk i halvanden måned .. Sikke et savn .. Det har været rigtig hårdt at jeg ikke har hørt fra ham, men dag han ringede i dag, snakkede vi i et kvarter og kæft ( ja, undskyld sproget ) , hvor var det dejligt at høre fra ham og at rejsen derned gik godt og at han savner mig og sådan noget .. Er rigtig glad, det har bare gjort min dag HELT fantastisk

Ville ikke noget med dette indlæg, skulle bare ud med mine dejlige følelser , er så glad, selvom at savnet er stort

God weekend til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Rosa

Dejligt med lidt kærlighed i røret 

Anmeld

11. december 2010

Aprilmor11

Rosa skriver:

Jah det er det

Anmeld

11. december 2010

CiSo

Kan godt forstå du syntes det var dejligt at hører fra ham, også når han skal være væk så længe!!!! 

Min kæreste er bare i byen, og jeg saaaavner ham, og gad godt og hører fra ham, men vil heller ikke være den irriterende kæreste der bare skriver og skriver!

Anmeld

11. december 2010

Aprilmor11

sophieamalia skriver:

Kan godt forstå du syntes det var dejligt at hører fra ham, også når han skal være væk så længe!!!! 

Min kæreste er bare i byen, og jeg saaaavner ham, og gad godt og hører fra ham, men vil heller ikke være den irriterende kæreste der bare skriver og skriver!

Puha, kender det alt for godt

Så må vi håbe at han kommer tidligt hjem ..

Jeg håber lidt min kommer lidt før hjem, pga. et eller andet .. Det er lang tid at skal vente til D. 13 Januar .. Puha

Anmeld

11. december 2010

SussieThyssen

Aprilmor11 skriver:

Min skønne kæreste er rejst til Indien for en uges tid siden, og skal være væk i halvanden måned .. Sikke et savn .. Det har været rigtig hårdt at jeg ikke har hørt fra ham, men dag han ringede i dag, snakkede vi i et kvarter og kæft ( ja, undskyld sproget ) , hvor var det dejligt at høre fra ham og at rejsen derned gik godt og at han savner mig og sådan noget .. Er rigtig glad, det har bare gjort min dag HELT fantastisk

Ville ikke noget med dette indlæg, skulle bare ud med mine dejlige følelser , er så glad, selvom at savnet er stort

God weekend til alle

Det var dog også skrækkeligt længe at skulle undvære ham og så lige til jul
Jeg tror at det længste Niels og jeg har undværet hinanden, siden vi blev enige om at blive kærester for snart 12 år siden, er 5 dage hvor jeg skulle til Bornholm på lejrskole med en klasse.
Men dejligt at han ringede til dig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. december 2010

CiSo

Aprilmor11 skriver:

Puha, kender det alt for godt

Så må vi håbe at han kommer tidligt hjem ..

Jeg håber lidt min kommer lidt før hjem, pga. et eller andet .. Det er lang tid at skal vente til D. 13 Januar .. Puha

Ja, tror det bare ikke.. Hvis jeg kender ham ret!

Åhh gud, ja det er jo alt for længe.. stakkels dig! Hvad laver han dog så langt væk hjemmefra?

Anmeld

11. december 2010

Aprilmor11

sophieamalia skriver:

Ja, tror det bare ikke.. Hvis jeg kender ham ret!

Åhh gud, ja det er jo alt for længe.. stakkels dig! Hvad laver han dog så langt væk hjemmefra?

Hehe, øv hvor træls

Han er til bryllup ved familien

Anmeld

11. december 2010

CiSo

Aprilmor11 skriver:

Hehe, øv hvor træls

Han er til bryllup ved familien

Og så er du ikke med??

Anmeld

11. december 2010

Ellim

Rosa skriver:

Tænkte det samme.. - Det er skønt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.