Se hvad jeg kan...............;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

JustAnotherName

Bliver helt rørt over dit indlæg....suk!
Hvor er det bare skønt! Og hvor er Ida bare dejlig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

otlitrom

JustAnotherName skriver:

Bliver helt rørt over dit indlæg....suk!
Hvor er det bare skønt! Og hvor er Ida bare dejlig!

Jeg bliver også helt rørt, der sidder en lille tåre i min øjenkrog...

Hun er simpelthen en charmer... Og hvor er det dejligt det går fremad! Hun er en stærk lille pige. Det tror jeg ikke hun har fra fremmede..

Anmeld

12. december 2010

Karo

Hvor er hun bare dygtig

Tænk sig at man kan være så dejlig

Anmeld

12. december 2010

KWL

Se Mette, jeg sidder her og mærker mit hjerte blive helt varmt!! For pokker da hvor er du bare KVINDE og MOR. Selv i alt den uretfærdige modgang viser du os gang på gang at der også er lyspnukter og gode ting i livet

Hvor er hun dog bare dygtig  Bliver sgu en smule stolt ( Selvom det vist ikke er mig der skal blive det )

Anmeld

12. december 2010

anna-jonas

Kristinewl skriver:

Se Mette, jeg sidder her og mærker mit hjerte blive helt varmt!! For pokker da hvor er du bare KVINDE og MOR. Selv i alt den uretfærdige modgang viser du os gang på gang at der også er lyspnukter og gode ting i livet

Hvor er hun dog bare dygtig  Bliver sgu en smule stolt ( Selvom det vist ikke er mig der skal blive det )

Tak Kristine..........jeg er også utrolig blød om hjertet når det kommer til Ida. Hun har et så mildt og glad sind, og er langt det nemmeste barn, jeg har mødt. Jeg elsker alle mine børn, men Ida har en helt speciel plads i mit hjerte, det må jeg indrømme.

Anmeld

13. december 2010

ChatH

Hvor er hun bare fantastisk!!

Anmeld

13. december 2010

Vingummien

anna-jonas skriver:

Åhhhh.............altså, det er jo ikke det hele der er træls herhjemme..................for Ida-musen er jo begyndt at kunne støtte lidt på benene. HUN ER SÅ STOLT, her hvor hun står op af benene på vores aflaster Sigrid ( som hun iøvrigt elsker overalt på jorden, og kalder Gigi).

Vores lille fighter, er ved at komme efter det.............og vi er sgu' stadig dybt taknemmelige for at vi fik lov at beholde hende. Og så se hvordan det bare går fremad, det er sgu' den rene Lykke!!

ej hvor er hun dejlig Og sikke stor hun bliver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.