Han blir ikke mæt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. december 2010

Divababy93

som jeg skriver blir min søn på 1 månede ikke mæt, han spiser hver 1 1/2 time og han spiser 150 ml mme hver gang men han blir ikke ordenligt mæt, hvad kan jeg dog gøre pleas hjælp mig er i vildrede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Divababy93 skriver:

som jeg skriver blir min søn på 1 månede ikke mæt, han spiser hver 1 1/2 time og han spiser 150 ml mme hver gang men han blir ikke ordenligt mæt, hvad kan jeg dog gøre pleas hjælp mig er i vildrede

Kan du ikke prøve at give ham lidt mere end de 150 ml så?

Anmeld

11. december 2010

henh01

Hvad vejer han? Min søn på 1 mdr (i morgen) vejer 5,8 () og for at få sit behov dækket skal han have 150 ml hver 3. time. Altså 1 liter i døgnet.

Anmeld

11. december 2010

Pige2009

Divababy93 skriver:

Øg mængden af MME til 200 ml., og hvis han spiser rub og stub går du op på 225 ml.

Anmeld

11. december 2010

Divababy93

eller stort set hvor meget jeg giver ham vil han havde mad hver 1 1/2 time

Anmeld

11. december 2010

Divababy93 skriver:

eller stort set hvor meget jeg giver ham vil han havde mad hver 1 1/2 time

Det tror jeg ikke du kan ændre på. Spædbørn spiser jo meget (og hele tiden) de første par måneder

Anmeld

11. december 2010

Divababy93

syntes bare det er voldsomt

Anmeld

11. december 2010

Divababy93 skriver:

syntes bare det er voldsomt

Tja, det kan godt føles lidt "voldsomt" at de vil spise hele tiden, men det er som sagt meget normalt for spædbørn

Jeg tror det bedste du kan gøre, er at følge dit barns behov i fht. hvornår det skal have mad, og hvor meget.

Anmeld

11. december 2010

Cris

Prøv med 200ml, men tager han gerne også sut? Kan det være, at det er hans behov for at sutte? Er der noget andet, som han har brug for end mad? Vugges eller noget lignende? Babier søger ikke kun mad, men nærheden og hjælp til at sove...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.