Ja, min er fantastisk! Og jeg har bare altid været vildt glad for at komme i den. Vi mødes fast en gang i ugen, men ofte ser jeg flere af dem ud over det til en gåtur, kaffe osv.
Men! På det sidste er det som om, at det er blevet meget tydeligt, at vi ser MEGET forskelligt på mange ting, og det er desværre lidt som om, at det går ud over stemningen, når vi mødes. Vores babyer er nu omkring 6 måneder og jeg synes faktisk det bliver værre og værre... 
Fx. er der nogle i gruppen der sværger til "godnat og sov godt"-metoden, mens andre af os bestemt ikke går ind for den metode. Det betyder desværre, at hvis nogen har problemer med søvn, så opstår der hurtigt en lidt træls stemning, hvor nogle i gruppen advokerer for, at så kan man jo bare bruge den metode, mens andre (nok mest mig lige i det her tilfælde) prøver at foreslå andre muligheder. Her føler jeg så, at dem der har praktiseret "godnat og sov godt" har følt sig angrebet og er gået i forsvarsposition. Det skal lige siges, at hverken jeg eller nogen af de andre OVERHOVEDET har sagt noget dårligt om metoden, men bare foreslået andre ting, til hvis man nu ikke har lyst til den metode. Og jeg har VIRKELIG pakket det ind!
Og det er desværre bare et eksempel af mange. Det samme sker når vi snakker introduktion af fast føde, pulvermad, motorisk udvikling osv. ( Det skal lige siges at det altså langt fra altid er mig, der er den hellige
)
Jeg tror egentlig, at vi alle sammen respekterer, at vi jo ikke gør tingene på samme måde eller går op i de samme ting... Og jeg er sikker på, at der ikke sidder nogen i gruppen, som mener at de andre er dårlige forældre. Problemet er egentlig mest det der med, at det er som om der er et par stykker der ind imellem går helt i forsvarsposition, og at det efterhånden går lidt ud over vores samtaler... Alle sidder og er bange for at træde nogle af de andre over tæerne 
Gradvist er det som om, at vi ikke helt kan snakke om tingene på samme måde længere... 
Er der andre der har oplevet noget lignende? Og hvordan gør i i jeres mødregrupper? For det er vel meget normalt, at man ikke gør tingene ens...