Kitchen aid isskål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.011 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. december 2010

SaNiNa

Er der nogen af jer som har den?

Manden har snakket lidt om den og tænkte at hvis den var god så kunne han da få sådan en til vores røremaskine.

Ellers er jeg da virkelig på bar bund med hvad han skal have i julegave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Ellim

Sanne og Nicklas skriver:

Er der nogen af jer som har den?

Manden har snakket lidt om den og tænkte at hvis den var god så kunne han da få sådan en til vores røremaskine.

Ellers er jeg da virkelig på bar bund med hvad han skal have i julegave

Vi har den - og den er helt super.. (nu er min kæreste også kok, så jeg skal bare spise isen )

Anmeld

11. december 2010

Dot D

Har den ikke, endnu, har kigget lidt på den, synes den er lidt smart, men kan ikke helt finde ud af, hvor meget der kan være i den. Har du fundet det nogen steder????

Anmeld

11. december 2010

Snefnug1984

Dot D skriver:

Har den ikke, endnu, har kigget lidt på den, synes den er lidt smart, men kan ikke helt finde ud af, hvor meget der kan være i den. Har du fundet det nogen steder????

1,9 Liter kære Dot men sikke da en pris...

Anmeld

11. december 2010

Dot D

Snefnug26 skriver:

1,9 Liter kære Dot men sikke da en pris...

Ja den er lidt dyr, må lave nogle flere kager, hi hi

Anmeld

11. december 2010

Snefnug1984

Dot D skriver:

Ja den er lidt dyr, må lave nogle flere kager, hi hi

Ja der skal lige spares sammen først Sidder og overvejer råkostjernet.. men men...

Anmeld

11. december 2010

SaNiNa

Dot D skriver:

Der står at man let kan have 2.2 L i den.

Jeg kan bare ikke helt finde ud af hvordan den funker. om den køler med det samme eller om det skal i fryseren også?

Anmeld

11. december 2010

Dot D

Sanne og Nicklas skriver:

Der står at man let kan have 2.2 L i den.

Jeg kan bare ikke helt finde ud af hvordan den funker. om den køler med det samme eller om det skal i fryseren også?

Nu har jeg kigget på nogle forskellige, så ved ikke om jeg husker rigtigt, men mener den skulle i fryseren

Anmeld

11. december 2010

SaNiNa

Ellim skriver:

Vi har den - og den er helt super.. (nu er min kæreste også kok, så jeg skal bare spise isen )

Hvordan er det så lige den funker?

Skal skålen i fryseren eller hvordan? for ud fra de film jeg har kunne finde komme de indholdet over i en skål og kommer på frost.

så kan jeg jo ikke se det smarte i det

Anmeld

11. december 2010

SaNiNa

Snefnug26 skriver:

Ja der skal lige spares sammen først Sidder og overvejer råkostjernet.. men men...

Ja den er bestem ikke billig.

Jeg har også selv overvejet råkostjernet. Tror virkelig det er noget jeg vil få brugt rigtig meget.

Kunne være jeg skulle sige til Nicklas at mor ønsker sig sådan et i julegave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.