Forslag til gave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. december 2010

Bryndis

Hej

Jeg skal holde barnedåb og har fået to veninder til at hjælpe med opvask og servering og så skal de selvfølgelig have noget for det. Men spørgsmålet er bare hvad? Og hvilket beløb syns i er mest rimeligt at give for?

Ved min store søns barnedåb hvor jeg havde to at min mors veninder til at hjælpe der fik de  et gavekort hver til ansigtsbehandling.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

morNov2010

Jeg har to gange serveret til en venindes børns konfirmationer, og begge gange fik jeg et gavekort til en helkrops massage. Absolut ikke en dårlig ting at se frem til efter en travl dag .

Jeg tror hun gav ca. 300 kroner for gavekortet, måske lidt mere, men jeg var også på hele dagen og aftenen, og var alene om jobbet.

Anmeld

11. december 2010

bøgelund

Bryndis skriver:

Hej

Jeg skal holde barnedåb og har fået to veninder til at hjælpe med opvask og servering og så skal de selvfølgelig have noget for det. Men spørgsmålet er bare hvad? Og hvilket beløb syns i er mest rimeligt at give for?

Ved min store søns barnedåb hvor jeg havde to at min mors veninder til at hjælpe der fik de  et gavekort hver til ansigtsbehandling.

eller bare et gavekort til et storcenter. til noget nyt tøj  

ved ikke lige med beløbet. det er jo individuelt hvad folk syntes er rimeligt. så vil ikke sætte et beløb på, da nogen måske syntes det er for meget, og andre for lidt. 

det syntes jeg selv i skal vurdere.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.