Altså i forhold til det, så tror jeg at der er mange mænd (incl min egen) der IKKE syntes at sex er sjovt omkring ægløsning, fordi de så føler at det handler om noget andet. - I den forstand, så tror jeg at du skal glemme alt om ægløsninger (og det ved jeg er svært fordi du er kvinde) også bare knalde igennem. Lade ham føle at jeres sexliv er helt normalt - hele måneden rundt. så tror jeg ikke der kommer de afbræk.
MEN - jeg syntes helt klart at du skal snakke med ham om, at du bliver ked af at han fravælger dig og tager sig en 'spiller' i stedet. - og sig til ham at du gerne vil se filmene sammen...
Herhjemme, så bruger vi frække film, når energien er lav - som lige i øjeblikket, hvor Frigg er lille og jeg har masser lyst til sex, jeg er bare som kølleslået om aftenen, når vi når til den slags. Så springer vi det kreative og inovative sex over med en fræk film også hygger vi med det
- det kan man jo godt gøre sammen, hvis det er fordi hans energi er lav lige i øjeblikket.
Hvis han har afvist det før, så kan det jo være at han enten har skiftet mening eller har syntes det har været lidt pinligt at tale med dig om?
Men jeg kender godt det med at blive afvist til fordel for en spiller...
Det er IKKE sjovt.... Med min ex, da var det bare reglen og ikke undtagelsen, så vi havde meget sjældent sex med hinanden... grrr...
Anmeld