Mænd....!!! Hvad skal man bruge dem til???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.056 visninger
17 svar
0 synes godt om
31. august 2008

Honningblomst

Søde piger...nu har jeg været alene single pige i 1½ år og jeg elsker det.
Nyder at bo selv og selv bestemme over min hverdag...hvad jeg skal hvornår og hvorfor...bare kun være mig.
Jeg ved slet ikke hvad jeg skulle bruge en mand til...eller jo, det ved jeg jo godt:P men det behøver jeg jo ikke have ham til daglig for...(C)
Så fortæl mig lige hvad det er der er så dejligt og godt ved at have en mand??Og børnene har en skøn far, så der mangler vi heller ikke noget...men hvad kan de ellers bruge til...de mænd??
Knus Eva...som nyder freden...børnene sover og jeg er bare MIG...:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2008

Tynen

Laver min bil og dækker mit overtræk ;)

Anmeld

31. august 2008

Pia

Alt..

De er skide skønne.. Også de dage hvor man bander dem hen til hvor pebret gror..

Jeg har jordens dejligste mand.. Han er skide handy , en super far og er der altid når jeg har brug for ham..(L)

Og for mig er det super vigtig og have en mand i mit liv som jeg bare har det godt med og føler mig skide godt tilpas sammen med.
Vi har da som alle andre de dage hvor stemmer bliver hævet lidt her hjemme.
Men bagefter smiler han dejligt til mig og så kan jeg slet ikke forestille mig livet uden ham (L)

Og vigtigst af alt. Han er min og min alene..

Kh Pia..

Anmeld

31. august 2008

Fam. Madsen

det jeg elsker ved at have min mand, er at jeg har ham om aften og til at hjælpe mig i hverdagen, også bare det at han elsker mig så højt at han kunne gå gennem ild og vand for mig...

også det at han støtter mig i alt det jeg gøre, han er der når jeg har brug for det.

jeg ved godt at ens familie gøre det samme men det er noget andet når det er ens mand som gøre det..

jeg ville ikke undvære min mand i min hverdag...(L)(L)(L)

Anmeld

31. august 2008

Astrid P

Uhh, jeg ville ikke undvære min mand for noget i verden! Ikke forstået på den måde at jeg ikke kan klare mig selv, for det kan jeg sagtens - men det ville godt nok være kedeligt!

Hvem skulle så massere mine ømme skuldre når jeg trænger til det? Hvem skulle forkæle mig med kys og komplimenter? Hvem skulle se på mig som om jeg er den mest fantastiske kvinde i verden? Hvem skulle omfavne mig og sige at alting nok skal gå når jeg går i kvinde-selvsving?
Hvem skulle holde om mig og og kysse mig tre gange på skulderen lige inden jeg falder i søvn?

Jeg kunne blive ved og ved... (L)

Anmeld

31. august 2008

lonemus

tosomheden, trygheden og det at man er en familie :)

Jeg ville ikke undvære min mand, jeg elsker at sidde og snakke når ungerne er lagt i seng mv., og så er det skønt at vågne op til ham hver morgen og vide vi elsker hinanden så højt, stadig efter 8½ år....det er da skønt at føle sig elsket.......!!

Lone (H)

Anmeld

31. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Til
- at grine med (og af ;)),
- at trøste når man er ked,
- at putte med inden man sover,
- at brokker sig til efter en træls dag,
- at komme med te når man er forkølet
- at .....ja du ved hvad jeg snakker om ;)
- at tage opvasken når man selv er for træt
- at forkæle med sedler i madpakken
- at blive elsket af
- at gå med hunden når det regner
- at nusse mine fødder
- at skændes om fjernbetjeningen
- at dele avisen med
- at holde i hånden
- at gå lange ture med
....der er sikkert en masse andet, men den øvereste etage er gået i seng for flere timer siden :P

Anmeld

31. august 2008

Honningblomst

Tak for alle jeres svar...men tja, kan se der ikke er noget af det jeg mangler....bliver sgu nok singlepige for altid-griner-
Måske der bare er mennesker der lever bedst med sig selv....kun...???
Knus til jer alle...

Anmeld

31. august 2008

MorCamilla

Eva skriver:

Nyder at bo selv og selv bestemme over min hverdag...hvad jeg skal hvornår og hvorfor...bare kun være mig.
Jeg ved slet ikke hvad jeg skulle bruge en mand til...eller jo, det ved jeg jo godt:P men det behøver jeg jo ikke have ham til daglig for...(C)
Så fortæl mig lige hvad det er der er så dejligt og godt ved at have en mand??Og børnene har en skøn far, så der mangler vi heller ikke noget...men hvad kan de ellers bruge til...de mænd??

Sikke et godt indlæg... :D

Og hvor er det dejligt for dig at du ikke har brug for en mand og nyder singellivet:P ;)

Jeg kan sige det meget kort, her hjemme er Kasper ikke kun Mikkels far og min kæreste han er også MIN BEDSTE VEN...(L)

Knus fra Camilla.

Anmeld

31. august 2008

Honningblomst

MorCamilla skriver:

Eva skriver:

Sikke et godt indlæg... :D

Og hvor er det dejligt for dig at du ikke har brug for en mand og nyder singellivet:P ;)

Jeg kan sige det meget kort, her hjemme er Kasper ikke kun Mikkels far og min kæreste han er også MIN BEDSTE VEN...(L)

Knus fra Camilla.

Tak...:) og hvor lyder det dejligt, camilla, det må da også være det optimale..(L)...ja, mine venner er så bare ikke dem der bor her...men måske det er pga børnene at jeg ikke føler jeg mangler noget...hvis du forstår??
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.