Er sgu lidt nervøs....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. december 2010

Anonym trådstarter

Min mens er for sent på den..... Og den plejer at være meget nøjagtig!!! Vi havde en lille svipser i denne måned.... Jeg tænker bare fuuuuuck for det er bare IKKE planlagt.... Jeg tog en negativ test i går, så.... Men jeg venter stadig på den mens! Jeg bliver ved med at have murren i maven men der sker ikke en skid..... FUCK!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

JustAnotherName

Åhhh, så bliver man jo nysgerrig efter at vide, hvem du er   

Jamen, jeg syntes jo det lyder SPÆNDENDE, hvis der er en EVT. positiv test. Men jeg kan godt se, at hvis det ikke er ønsket og planlagt og passende i dit/jeres liv, så er det måske ikke helt så kærkomment, hvis det skulle vise sig at være pga. graviditet, at din menses udebliver.
Men måske det kunne BLIVE en del af planerne for fremtiden så...?!?  

Uanset hvad, så krydser jeg fingre for det test-svar, som vil glæde jer

.....Så kan der jo være nok så mange grunde til udebleven menstruation - Stress, tanker om at man kunne være gravid kan også udsætte det, prævention, for mange bekymringer/tanker i den seneste tid, osv..?!

Anmeld

11. december 2010

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Jamen, jeg syntes jo det lyder SPÆNDENDE, hvis der er en EVT. positiv test. Men jeg kan godt se, at hvis det ikke er ønsket og planlagt og passende i dit/jeres liv, så er det måske ikke helt så kærkomment, hvis det skulle vise sig at være pga. graviditet, at din menses udebliver.

.....Så kan der jo være nok så mage grunde til udebleven menstruation - Stress, tanker om at man kunne være gravid kan også udsætte det, prævention, for mange bekymringer/tanker i den seneste tid, osv..?!

Ja der har sgu været lidt run på det seneste stykke tid men uanset hvor meget stress jeg har haft er den altid kommet alligevel.... Undrer mig en del. Også fordi jeg kan mærke den der murren der altid kommer lige inden mens. Den har jeg haft i en del dage nu... Bliver altså temmelig nervøs. Kommer der en positiv test på et tidspunkt så bliver jeg også glad. Jeg skal i hvert fald ikke have en abort. Men det er absolut ikke lige planlagt!!!

Anmeld

12. december 2010

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

.....Så kan der jo være nok så mange grunde til udebleven menstruation - Stress, tanker om at man kunne være gravid kan også udsætte det, prævention, for mange bekymringer/tanker i den seneste tid, osv..?!

Det hjælper åbenbart at lave et panik-indlæg!!! Den kom til morges efter 5 dages forsinkelse!!! Uha!!! Vi må passe bedre på. Jeg lå og spekulerede økonomi hele natten!

Anmeld

12. december 2010

Ni-ko-li-ne

uha da..... hi hi:0)

godt at mens kom så...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.