Pregnyl og ÆL tidspunkt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. december 2010

Anonym trådstarter

Hejsa prøver at ligge den herinde også.

Jeg har lige fået en pregnyl æl sprøjte igår fredag kl 10 ( formiddag) Hvornår er det absolute sidste udkald for at dyrke sex mhp at blive gravid

Skal lige nævnes at det er hjemmerul og vi har haft sex onsdag aften og så iaften og imorgen aften( der børn i huset så ingen sex om dagen he he

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Snefnug1984

Du får ÆL ca. 34-36 timer efter du har fået sprøjten.. Dvs. i aften ved 22 tiden Så det er bare med at lave noget hjemmerul i dag og i morgen

Anmeld

11. december 2010

CamillaValby

Anonym skriver:

Hejsa prøver at ligge den herinde også.

Jeg har lige fået en pregnyl æl sprøjte igår fredag kl 10 ( formiddag) Hvornår er det absolute sidste udkald for at dyrke sex mhp at blive gravid

Skal lige nævnes at det er hjemmerul og vi har haft sex onsdag aften og så iaften og imorgen aften( der børn i huset så ingen sex om dagen he he

I dag. Altså jeg vil sige at i burde have gjort det flere gange siden i går, da nogle mænds sæd, er længe om at komme op i lederene.

Men for at det lykkes for jer.

Anmeld

11. december 2010

Anonym trådstarter

Det svært at dyrke sex på kommando, igår havde vi ikke lyst, så det blev ikke til noget Puha synes det er svært når det er planlagt efter skema og ikke efter lysten.

Synes jeg havde læst et sted at man kan nå det helt op til et døgn efter Æl også?

Anmeld

11. december 2010

CamillaValby

Anonym skriver:

Det svært at dyrke sex på kommando, igår havde vi ikke lyst, så det blev ikke til noget Puha synes det er svært når det er planlagt efter skema og ikke efter lysten.

Synes jeg havde læst et sted at man kan nå det helt op til et døgn efter Æl også?

Det kan jeg sagtens følge dig i hihi.

Altså det eneste jeg ved er at når du har ÆL så hedder det inden for 24-48 timer. Men man kan risikere at det er fx 30 timer, også skal cellerne nå at befrugte ægget.

Hvis manden er hjemme, så prøv evt. at få lysten til at komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.