han vil ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.928 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. december 2010

camsko88

mig og min x har været fra hinanden i omkring 14 dage nu, og han vil ikke hente sine ting...... hvad gør jeg? det gælder møbler, tøj, papire, hans datters ting...... hmm ja der er meget....

hjælp......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Kløver

camsko88 skriver:

mig og min x har været fra hinanden i omkring 14 dage nu, og han vil ikke hente sine ting...... hvad gør jeg? det gælder møbler, tøj, papire, hans datters ting...... hmm ja der er meget....

hjælp......

jeg gjorde det jeg gav et ultimatum til min eks, det var jeg nødsaget til da vi havde opsagt lejligheden og den skulle gøres i stand. Jeg sagde at var tingene ikke hentet indne en bestemt dag, så blev de bare sat ud på gaden, det meste blev hentet men noget nåede at komme på gaden, og først hentet dagen efter....

men så må du jo gøre det samme, eller evt køre hans pikpak hjem til ham, og stille det foran hans dør, hvis han slet ikke vil hente det

men ta en god snak med ham inden kan jo være i kan løse det hele mere fredeligt, min løsning ovenfor er nok ude i sidste udvej

Anmeld

11. december 2010

Maja88

jeg havde nok sagt at nu henter du dine ting inden ugen er omme. og ellers så ryger de ud

Anmeld

11. december 2010

SussieThyssen

Maja84 skriver:

jeg gjorde det jeg gav et ultimatum til min eks, det var jeg nødsaget til da vi havde opsagt lejligheden og den skulle gøres i stand. Jeg sagde at var tingene ikke hentet indne en bestemt dag, så blev de bare sat ud på gaden, det meste blev hentet men noget nåede at komme på gaden, og først hentet dagen efter....

men så må du jo gøre det samme, eller evt køre hans pikpak hjem til ham, og stille det foran hans dør, hvis han slet ikke vil hente det

men ta en god snak med ham inden kan jo være i kan løse det hele mere fredeligt, min løsning ovenfor er nok ude i sidste udvej

Anmeld

11. december 2010

Pena

camsko88 skriver:

hjælp......

Jeg mener at hvis du giver ham en skriftlig advarsel om at om fx 10 dage kl det og det bliver hans ting afleveret på storskrald hvis de ikke er afhentet. Så kan det ikke bruges mod dig rent retsligt hvis han klager, og mon ikke han så får ruppet fingrene.

Har prøvet at google det, men udenheld. Ring evt til politiet. De må kende paragrafferne. Det ville jo være træls hvis du skulle erstatte tingene.

Anmeld

11. december 2010

Mormilla

camsko88 skriver:

hjælp......

Jeg ville nok ha sagt at han havde en uge til at hente sine ting. Ellers ville det blive sat på gaden....

Anmeld

11. december 2010

charlottekri

der er noget med at hvis han ikke har hentet sine ting inden et vis tidsrum så må du faktisk sælge det.. men hvor længe ved jeg ikke desværre.. men datterens ting ville jeg nu give til moderen

Anmeld

11. december 2010

camsko88

snakkede med politiet for ca 10 dage siden og de sagde jeg skulle give ham et tidsrum og det gjorde jeg så, søndag den 5 dec klokken 17 men intet skete, han viser slet ingen interesse i at hans ting skal ud, tværtimod skriver han til mig at han elsker mig og at han er sikker på at vi engang kan finde ud a det sammen igen ( han er nu sammen med en anden trunte men skriver de stadig )

det er vildt fustrerende at han ikke bare vil lade mig komme videre ( hvilket han ordret har sagt " jeg vil ikke ha du kommer videre, jeg vil ha dig, bare ikke nu "

arh får grå hår....

Anmeld

30. december 2010

jannebjerre

Smid det ud!

Anmeld

30. december 2010

B&J

jeg ville også smide det ud når han har en anden og du skal videre med dit liv jamen så ud med lortet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.