sandramor skriver:
Hey tøser......
altså hmmm.. de der ligament smerter som folk snakker så meget om?? hvordan føles de???......
Jeg sys det eneste jeg kan mærke er nogle små niv og stik nogengange men de sidder mange forskellige steder..... mest i venstre side ude i siden lige ud for navlen ca.... og nogen enkelte gange midt på maven lige under navlen...... er det mon de der ligamenter jeg kan mærke??? 
da jeg ventede min datter mindes jeg ikke at kunne huske at jeg havde de der niv og jag i mausen......
Ligamentssmerterne kommer fra ligamenterne, eller hvad man kalder dem i flertal, men er de ledbånd som sidder ude i siden nede i lysken, tror er sådan jeg bedst kan beskrive det, jeg synes det trækker meget i dem, men jeg ved ikke om det er ligamentssmerter jeg kan mærke eller min bækkenløsning, men det skulle ihvertfalad være dme hvis smerten sidder derudaf, og det kan ofte komme hvis man rejser sig hurtigt fra en stol eller laver en pludselig bevægelse, så vidt jeg husker fra bogen 
Ellers er det mere sansynligt hvis det er mere niv/stikken, eller mens lignende smerter at det er livmoderen som giver sig
hvor langt er du henne, da ligamentssmerter ofte først kommer i midten af 2 trimester, så det kommer an på hvor langt du er 
Anmeld