hvornår havde i jeres "normale" mave igen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.009 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. december 2010

LBK

ja som overskriften lyder, hvornår havde i så jeres "normale" mave igen. Hvornår havde huden trukket sig sammen igen efter fødslen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

SussieThyssen

L_K skriver:

ja som overskriften lyder, hvornår havde i så jeres "normale" mave igen. Hvornår havde huden trukket sig sammen igen efter fødslen???

Det har den ski aldrig helt gjort.
De fleste maveskind bliver noget runkne..det kan man ikke undgå.
Men jo større barn eller jo flere, jo sværere er det for maveskindet.

Men du kan gøre noget for at få det til at trække sig pænest muligt sammen.
Køb noget E-vitamin creme og masser skindet grundigt en gang om dagen. Lav mavebøjninger hver dag, så hjælper du både skind og mavemuskler til at komme tilbage til normalen...så godt de nu kan, og du skal regne med helt op til et halvt eller helt år før det er blevet optimalt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. december 2010

LBK

SussieThyssen skriver:

Køb noget E-vitamin creme og masser skindet grundigt en gang om dagen. Lav mavebøjninger hver dag, så hjælper du både skind og mavemuskler til at komme tilbage til normalen...så godt de nu kan, og du skal regne med helt op til et halvt eller helt år før det er blevet optimalt.

Kærligst
Sussie

Ihh tak for de gode råd....

Jeg ved godt at maven aldrig bliver heeeelt det samme igen, men den trækker sig jo noget sammen. I dag er det 8 dage siden jeg fødte og jeg kan heldigvis se fremskridt hver dag

Anmeld

11. december 2010

2721

kan godt være jeg mere er undtagelsen end reglen. Men efter 5 uger så min mave ud som før. Har hverken rynket mave skind eller noget. man kan på ingen måde se jeg har været gravid. Men har self heller ikk fåer strækmærker

Anmeld

11. december 2010

maria_wlt

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

LIGE PRÆSIC...

ALDRIG her, og tror heller ikke det sker..

Anmeld

11. december 2010

Kamulla

får aldrig min normale mave igen  min mave er plaget af mange strækmaver = min hud derpå er blevet løsere... men i sommers da jeg trænede 4 gange om ugen så den sku godt ud... men nu er vi tilbage til start igen da mit skema i år gør jeg ikke kan træne efter skole mere..  så nu skal jeg igang herhjemme

Anmeld

11. december 2010

Muffinmus

den er aldrig blevet det samme, mere blævret og mere rynket...

Anmeld

11. december 2010

SussieThyssen

L_K skriver:

Ihh tak for de gode råd....

Jeg ved godt at maven aldrig bliver heeeelt det samme igen, men den trækker sig jo noget sammen. I dag er det 8 dage siden jeg fødte og jeg kan heldigvis se fremskridt hver dag

Ja lige i end første tid går det jo ret hurtigt

Anmeld

11. december 2010

SussieThyssen

maria_wt skriver:

LIGE PRÆSIC...

ALDRIG her, og tror heller ikke det sker..

hehe..nå der var da en der kendte til det LOL

Anmeld

11. december 2010

CiSo

Det gjorde den lige efter fødslen næsten.. Jeg havde ikke en ret stor mave under min graviditet, og derfor forsvandt den let igen!

Da jeg havde født kom jeg først op og så mig fra siden af, nogle timer efter og der var den helt sunket sammen igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.