NU vil jeg have styr på de sidste ting.!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
1 svar
0 synes godt om
11. december 2010

Isabella_mor

jeg er nemlig bare SKIDE træt af at det værelse som vi har besluttet der skal være børneværelse flyder med ragelse som skal VÆK..!

vi elsker vores sofa men vi har ikke plads til den, så den skal ned i kælderen..! og resten er rod som godt kan være der men det er ikke til at komme til for vores kæmpe sofabord som skal hjem til søsteren og stå i hendes stue til vi flytter et nyt sted hen hvor vi kan få en stue..

og så mangler jeg en masse ting til babybassen..

BLA.

Væghængt puslebord..

baby alarm - en der kan række forholdsvist langt... og som ikke støjer. eller sluger batteri..

sleebee/drømmepose/voksi pose...

(så hvis der er nogen der har et eller flere af disse ting de gerne vil af med eller sælge, eller kender nogen der kender nogen så sig lige til, og det skal helst være inden for mulighed for at hente det vi bør nemlig i kbh.. )

jeg vil nemlig have det skide børneværelse op og køre NU..!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

loppen82

isabellamor skriver:

jeg er nemlig bare SKIDE træt af at det værelse som vi har besluttet der skal være børneværelse flyder med ragelse som skal VÆK..!

vi elsker vores sofa men vi har ikke plads til den, så den skal ned i kælderen..! og resten er rod som godt kan være der men det er ikke til at komme til for vores kæmpe sofabord som skal hjem til søsteren og stå i hendes stue til vi flytter et nyt sted hen hvor vi kan få en stue..

og så mangler jeg en masse ting til babybassen..

BLA.

Væghængt puslebord..

baby alarm - en der kan række forholdsvist langt... og som ikke støjer. eller sluger batteri..

sleebee/drømmepose/voksi pose...

(så hvis der er nogen der har et eller flere af disse ting de gerne vil af med eller sælge, eller kender nogen der kender nogen så sig lige til, og det skal helst være inden for mulighed for at hente det vi bør nemlig i kbh.. )

jeg vil nemlig have det skide børneværelse op og køre NU..!!!!

Hejsa.

Kan sagtens følge dig... Kender det selv ALT for godt.

Med min den store blev værelset lavet da vi flyttede i lejligheden. 

Og med nr 2 blev det først færdigt 2 dage før kun kom. Da hun sku dele med os.

Med den sidste sku hun os dele med os og det er først her i starten af året pigerne fik værelse sammen. Men det tog os sin tid at få styr på.

Du ska nok få det ordnet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.