Vil i ikke nok hjælpe mig med den her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. december 2010

Lambi

Hejsan...

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre, fordi jeg blev insimeneret igen igår, og idag ringende en af mine veninder for at høre om jeg vil med ibyen iaften...Og her er mit problem, må jeg godt drikke alkahol lige nu? eller kan det mindske mine sjanser for at blive gravid?...

jeg tænker, at jeg har meget brug for at kome lidt ud og snakke med nogen om noget andet end bare at sidde og tænke på baby hele tiden, men er også bange for at ødelægge noget...

hvad synes i jeg skal gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Du kan jo godt tage med i byen og snakke med nogle om andet end baby. Men jeg ville ikke drikke hvis jeg var dig.

Anmeld

11. december 2010

tinasmor

Du kan måske tage i byen og tage en enkelt øl.

Anmeld

11. december 2010

lille83

hej.

jeg ved ikke helt om du kan ødelægge noget. men hvis det var mig der stod i din sko, ville jeg tage med også undlade at drikke alkohol. man kan jo sagtens have det sjovt uden at være fuld. og jeg tror som du siger du ville ha godt af at komme lidt ud og more dig.

desuden tror jeg man ville hade og bebrejde sig selv hele tiden hvis man var fuld og det ikke lykkedes.

men held og lykke med det hele, jeg håber du får en dejlig aften, uanset hvad du vælger. 

kram

Anmeld

11. december 2010

FamilenStorm

Kender slet ikke til noget omkring behandling, men alkohol er jo sjældent godt for noget, så tvivler det kan være godt i denne sammenhæng.. Jeg ville undgå at drikke hvis jeg var dig..

Anmeld

11. december 2010

baby84

jeg mener at chancerne falder noget hvis man drikker alkohol. Synes du skulle tage med, gøre dig rigtig flot og købe nogle lækre alkoholfrie drikkevare.

Anmeld

11. december 2010

mom <3

Jeg ville ikke drikke !!!!
Du skal tænke på at du er i behandling og alt er så skrøbeligt på et så tidligt stadie...
- tænk hvis det nu kunne lykkedes - det er vel det det handler om!!

Anmeld

11. december 2010

mom <3

baby84 skriver:

jeg mener at chancerne falder noget hvis man drikker alkohol. Synes du skulle tage med, gøre dig rigtig flot og købe nogle lækre alkoholfrie drikkevare.

Man kan sagtens tage med.. og hygge og tænke på noget andet, snakke om noget andet etc

- MEN ALKOHOL ville jeg holde mig HELT VÆK FRA

Håber du får en hyggelig aften

Anmeld

11. december 2010

SussieThyssen

Lambi skriver:

Hejsan...

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre, fordi jeg blev insimeneret igen igår, og idag ringende en af mine veninder for at høre om jeg vil med ibyen iaften...Og her er mit problem, må jeg godt drikke alkahol lige nu? eller kan det mindske mine sjanser for at blive gravid?...

jeg tænker, at jeg har meget brug for at kome lidt ud og snakke med nogen om noget andet end bare at sidde og tænke på baby hele tiden, men er også bange for at ødelægge noget...

hvad synes i jeg skal gøre??

Vil bestemt anbefale at du holder kroppen ren fra nu af eller de næste par døgn.
Du betaler vel også nogle penge for den insimination, så der er jo ikke ligefrem nogen grund til at smide dem ud af vinduet eller forringe chancen.
Du kan jo sagtens gå i byen, men hold dig fra alkoholen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. december 2010

Lambi

hej skønne kvinder.....

jeg vil bare sige 1000 ak for jeres hurige svar og undskylde at jeg ikke kom med nogen response....men min com. har haft sit ege liv i den sidse uges tid, så.. men det skal siges at jeg og i byen og hyggede mig hel vildt...og ja, jeg drak 2 genstande, men var jo bestemt ikke fuld....før jeg gik sagde min kæreste til mig at jeg skulle tænke på alle dem der bliver gravide i en brannert....så jeg tænkte at det ikke skader det helt store, og det havde jeg ret i....jeg ringede til min gyn. i sidste ugen og spurtge ham, og han sagde at det gjorde ikke noget....og hvis det var så ville de jo oplyse om det...så det var dejligt 

knuuss

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.