hvilken barnevogn har i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Maja88

Laulund87 skriver:

DEN bliver i glade for!

Nu har vi kørt med den i et år og er yderst tilfredse

årh det var dejligt at få at vide....

har nemlg ikke hørt nogen som havde den nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Chewy

Maja88 skriver:

årh det var dejligt at få at vide....

har nemlg ikke hørt nogen som havde den nemlig

Jeg overvejer den også, bare i hvid Uh, synes den er så fin, så fin Min søster har også en Trille - ved ikke lige hvad model, men hun er super glad for den.

Anmeld

14. december 2010

Silvermist

Vi har en Trille Gigant med alu-stel og massive hjul (købt i Tøjbamsen i Århus). Den er vi super glade for

Anmeld

14. december 2010

Lou87

Vi har en Safe Performance fra Bilka - så vi falder lidt udenfor ;-)
Gav 2000 kr, er super fin og nem og slå sammen og med søde giraffer indeni :-) Der var lift med til og lux madrasser til både vogn og lift. Insektnet og regnslag (m. giraffer) er købt udover for 280 kr

Men jeg gider bare ikk betale ekstra pga odder og emmaljunga er prodoceret i norden (dvs dyrere lønninger) .. SELVFØLGELIG er de måske rustfri og har nogle flotte farver osv. Men det stadig ikk det jeg giver mellem 4-8000 kr ekstra for

Var jeg millionær så havde man nok taget efter de flotte design - men ellers synes jeg altså de er meget ens ellers

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. december 2010

Diana...

Vi har en odder og snart en emmaljunga vi er rigtig glade for vores odder og tror vi bliver mindst lige så glade for vores emmaljunga da vi har barnevogn der fra nu og den er vi mega glad for. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.