Første bytur i 1 1/2 år wuuuuup wuuuuup!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. december 2010

lisbethita

JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ....WUP WUP WUP!!!

Såååååååååå blev det endeligt tid! Hvor har jeg dog glædet mig længe! Min mødregruppe holder julefrokost i aften - uden mand og uden børn - så nu skal vi ud og have det sjovt!

Tænk jer, det er 1 1/2 år siden, at jeg sidst var i byen og fik alkohol! Tænk jer så mange gange, at jeg har tænkt: Jeg elsker at være gravid/ og at være mor, men hold da fast jeg glæder mig til at kunne komme ud og danse, få dejlige drinks og shake that thing!! 

Da jeg gik til graviditetssvømning lavede vi altid sjov med, at vi skulle op til "baren" (siden af poolen) for at strække ud - hvor jeg mindst en million gange fik sagt: NØJ JEG GLÆDER MIG TIL AT FÅ MOJITOS IGEN! GLÆDER MIG TIL AT STÅ I EN RIGTIGT BAR!Endeligt er det vores tur og alle pigerne glæder sig helt vildt! Vi skal lave Isbjørne...og mange andre lækre drinks! Jeg har verdens bedste mødregruppe!! Kommer til at savne dig i aften, GUSO!!! Snøft!

Jeg ville bare lige dele med jer!!

HA EN FANTASTISK WEEKEND!!

Krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

otlitrom

Nyd det, søde! Er slet ikke misundelig!

Bjørnen ligger og lugter noget så grusomt inde i sengen.. Han var til julefrokost igår... Jeg savner ikke tømmermænd! Men en mojito.. Det kunne jeg nu godt bruge!

Gi' den gas Jeg ved du kan!!

Anmeld

11. december 2010

lisbethita

kitty skriver:

Nyd det, søde! Er slet ikke misundelig!

Bjørnen ligger og lugter noget så grusomt inde i sengen.. Han var til julefrokost igår... Jeg savner ikke tømmermænd! Men en mojito.. Det kunne jeg nu godt bruge!

Gi' den gas Jeg ved du kan!!

Det er hermed et løfte ;-) Hi hi!!! Og tak ven!

Det er sjovt....sidder og tænker på, da vi to skrev om, at du skulle i byen....og vi jokede med, at engang ville det blive dig, der sad med maven og mig, der skulle ud og give den gas.

TÆNK SIG; AT SÅDAN BLEV DET!!! Det er så fedt!! 

Jeg lover at drikke for dig også...åhh pyha stakkels hovedpine i morgen så da, ha ha!

STORT KNUS

Anmeld

11. december 2010

twinny

det lyder dejligt.

rigtig god julefrokost....

Anmeld

11. december 2010

lisbethita

Baby-støv skriver:

det lyder dejligt.

rigtig god julefrokost....

Tak søde!!!! weeeeeeeeee ;-)

Anmeld

11. december 2010

Laulund87

Hvor skønt, god tur!!

Nu ligger du vel ikke sådan her i morgen tidlig?

Vi skal også til julefrokost i aften!

Anmeld

11. december 2010

bøgelund

rigtig god og velfortjent tur  

jeg har fået rigeligt alkohol for det næste lange stykke tid. manden var afsted igår med arbejdet. jeg hentede ham halv 9 til morgen. :O så bare at indånde luften omkring ham, kan slå enhver ud af kurs. 

hyg dig... 

Anmeld

11. december 2010

lisbethita

bøgelund1 skriver:

rigtig god og velfortjent tur  

jeg har fået rigeligt alkohol for det næste lange stykke tid. manden var afsted igår med arbejdet. jeg hentede ham halv 9 til morgen. :O så bare at indånde luften omkring ham, kan slå enhver ud af kurs. 

hyg dig... 

TAK SØDE ;-) DET BLIVER KONGE!!!

Anmeld

11. december 2010

lisbethita

Laulund87 skriver:

Hvor skønt, god tur!!

Nu ligger du vel ikke sådan her i morgen tidlig?

Vi skal også til julefrokost i aften!

åhhh det håber jeg ikke, fnis! men risikoen er der!¨

Rigtigt god julefrokost også til dig!

Anmeld

11. december 2010

Koen.

god aften til dig, her står den os på julefrokost med mødregruppen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.