Cho skriver:
God formiddag og glædelig december 
Jeg har lige nogle spørgsmål som jeg brænder inde med, håber der er nogle der kan give mig svar. 
- Hvad snakker man med JM om, den 3 gang man skal til samtale? (skal jeg her den 13 dec.)
- Hvad skal man hos lægen den 3 gang man skal til kontrol? (skal jeg den 20. ugen efter JM besøget.)
- Og er det nødvendigt at blive vejet når man er hos lægen? (for har virkelig virkelig ikke lyst til at stille mig op på en vægt, den viden kan jeg godt leve foruden.)

Altså det med vægten! om jeg ved hvad jeg vejer eller ej, ændrer jo ikke på resultatet af min lille prinsesse, vel? 
På forhånd tak 
Hejsa..Ved det 3. Jm besøg snakker i om hvordan du har det, hun mærker om bebsen er sunken ned og evt har sat sig fast.. Så spørger hun sikkert omkring dine tanker omkring fødsel osv, og til sidst aftaler i at hvis du ikke har født inden din termin, skal du ringe på terminsdag og få en ny tid..Hos lægen, bliver du tjekket som ved de 2 andrr besøg, hun mærker og måler maven ( gør jordermoder også) og hvis du er resus negativ skal du have taget en blodprøve.. Og ellers skal du aflægge urinprøve.. Tror ikke det er vildt nødvendig med vægten, men det er med til at give lægen en ide om, om du tager "nok" på i forhold til barnet eller hvis vægten er løbet helt løbsk, at finde årsagen til dette, som kan være vand i kroppen osv.. Sådan foregik det ihvertfald her :-) Håber det kunne besvare lidt :-)Klem
Anmeld