Hej alle

jeg har noget jeg længe har tænkt over og som jeg godt lige ville høre jeres mening om.
Jeg vælger at skrive som anonym da der er nogen herinde jeg ikke ønsker skal vide det på den her måde...
Men... Det er sådan at jeg har selv haft røget men kæresten og jeg stoppede for nogle år siden. Men min søsters mand ryger Stadig og det skal jeg jo ikk bestemme om han må eller ej, problemet er så at han ryger ude i deres køkken, med emhætten tændt. De bor i en lejlighed så det er ret tæt på stuen. Men jeg har ikke lyst til
at have min datter med derind for der kommer jo alligevel noget af det ind i stuen og så sidder der jo en del i tøjet. Jeg er selv ved at brække mig over lugten af folk der har røget. ( ved godt det dobbeltmoralsk når jeg selv har været ryger)
jeg syntes ikk jeg ka tillade mig at bede ham gå ud når han ryger i deres eget hjem( de bor på 4. Sal) og vi har da også været hos dem med vores datter.
Mit dillema er bare at jeg jo sku ha meldt ud fra starten at det var et problem for mig. Hvad kan man gøre og er jeg bare hysterisk. Mener bare ikk min datter behøver være i nærheden af giftstoffer hvis hun ku undgå det. Det ska lige siges at de har selv to børn
Anmeld