Det kommer stadig bag på mig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. december 2010

Brams

Har lige stået med min dejlige prinsesse i armene, fordi hun vågnede og lige havde en bøvs hun skulle af med. Mens jeg står der og lytter til hendes åndedrag, der bliver tungere og tungere fordi hun falder i søvn i mine arme, triller tårerne ned ad mine kinder - glædes tårer

Her 14 mdr. efter at hun kom til verden, bliver jeg stadig rørt over at vi fik vores lille mirakkel, efter 12 års forsøg

Jeg føler mig som den heldigste person i hele verden

Ville ikke rigtig noget, bare dele oplevelsen med Jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Mussi30

Åh jeg får helt klump i halsen

Hvor er det bare fantastisk

Anmeld

10. december 2010

GUSO

Hvor er det er dejligt indlæg og kan sagtens følge dig bliver tit rørt til tårer når jeg sidder med min datter på 8 mdr.. Det er bare det mest fantastiske i verden at blive mor Camilla

Anmeld

10. december 2010

Brams

Mussi30 skriver:

Åh jeg får helt klump i halsen

Hvor er det bare fantastisk

Tak  

Ja det er ultimativt det mest fantastiske der er sket i mit liv, havde opgivet håbet, men så blev vi enige om 3 sidste forsøg.

Anmeld

11. december 2010

Kløver

Brams skriver:

Har lige stået med min dejlige prinsesse i armene, fordi hun vågnede og lige havde en bøvs hun skulle af med. Mens jeg står der og lytter til hendes åndedrag, der bliver tungere og tungere fordi hun falder i søvn i mine arme, triller tårerne ned ad mine kinder - glædes tårer

Her 14 mdr. efter at hun kom til verden, bliver jeg stadig rørt over at vi fik vores lille mirakkel, efter 12 års forsøg

Jeg føler mig som den heldigste person i hele verden

Ville ikke rigtig noget, bare dele oplevelsen med Jer.

åh ha hvor et smukt indlæg, fik da næsten helt tårer i åøjnene og glæder mig nu bare endnu mere til vi om knap 3 mdr skal være forældre

Anmeld

11. december 2010

Mathilde

Ja det er overvældende at man kan elske så højt Børn er det største man kan opleve og hvor er det dejligt, at I også fik lov til det!

Anmeld

12. december 2010

Brams

GUSO skriver:

Hvor er det er dejligt indlæg og kan sagtens følge dig bliver tit rørt til tårer når jeg sidder med min datter på 8 mdr.. Det er bare det mest fantastiske i verden at blive mor Camilla

Tak  ja det er bare det bedste i hele verden, man får aldrig nok.

Anmeld

12. december 2010

Brams

Maja84 skriver:

åh ha hvor et smukt indlæg, fik da næsten helt tårer i åøjnene og glæder mig nu bare endnu mere til vi om knap 3 mdr skal være forældre

Tusind tak , kan godt forstå du glæder dig det bliver også bare den største oplevelse nogensinde

Anmeld

12. december 2010

Kløver

Brams skriver:

Tusind tak , kan godt forstå du glæder dig det bliver også bare den største oplevelse nogensinde

tusind tak og er jeg sikker på det bliver

Anmeld

12. december 2010

Brams

Mathilde skriver:

Ja det er overvældende at man kan elske så højt Børn er det største man kan opleve og hvor er det dejligt, at I også fik lov til det!

Ja det er helt rigtigt, man havde ingen forestilling om at man havde SÅ meget kærlighed i sig - der bare bliver ved og ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.