mærket liv fra baby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. december 2010

annekarina

Hejsa....

Jeg er så glad da jeg for første gang har mærket liv fra babyen uden på maven  og mine tre større børn mærkede osse babyen.... jeg er nu 27 plus 5..........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

birthee

Det er bare helt fantastisk, når andre kan mærke det!!!!

Anmeld

10. december 2010

Kløver

annekarina skriver:

Hejsa....

Jeg er så glad da jeg for første gang har mærket liv fra babyen uden på maven  og mine tre større børn mærkede osse babyen.... jeg er nu 27 plus 5..........

hvor dejligt, manden har her endnu ikke mærket noget, jeg har selv tydeligt kunnet mærke det længe, men han er nok ikke lige tålmodignok, og når han kommer og lægger hånden på ligger den stille, måske det beroliger den lille at far kommer hehe, men ja han har ikke kunnet mærke tydlige spark endnu

Men er da dejligt, og specielt også for børnene, så kan de rigtig få en fornemmelse der er noget derinde

Anmeld

10. december 2010

annekarina

ja mine børn blev jo så glade, de glæder sig til deres lillebror kommer ud til dem....

Anmeld

10. december 2010

Kløver

annekarina skriver:

ja mine børn blev jo så glade, de glæder sig til deres lillebror kommer ud til dem....

kan jeg da godt forstå, bliver da også spændende, jeg har selv 2 mindre søskende, og synes da det var stort begge gange jeg skulle være storesøster, og var da noget så stolt

Anmeld

10. december 2010

Sofia

Hvor er det dejligt

Anmeld

10. december 2010

Angelspot

Dejligt det er så fedt at kunne dele det med dem der glæder sig lige så meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.